کد خبر: ۳۰۴۶۲
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۰

نحوه استفاده از جیمیل بدون اتصال به اینترنت

گوگل امکان استفاده از جیمیل را بدون اتصال به اینترنت فعال فراهم کرده است.

به گزارش «نبض فناوری»، برای اینکه کاربران بتوانند صندوق پستی خود را بررسی کنند، نامه‌های جدید دریافت کنند و به آن پاسخ دهند، سرویس‌های ایمیل مانند جیمیل یا هر سرویس دیگری نیاز به اتصال اینترنتی فعال دارند. بزرگترین مزاحمت کاربران جیمیل می تواند این باشد که هر زمان که اتصال اینترنتی آنها قطع شود یا سیگنال ضعیفی دریافت کنند، سرویس به طور ناگهانی از کار می افتد. با این حال، گوگل امکان استفاده از جیمیل را بدون اتصال به اینترنت فعال برای مقابله با این شرایط فراهم کرده است. در اینجا نحوه عملکرد آن و کارهایی که کاربران جیمیل می توانند در صورت داشتن یک اتصال ناقص انجام دهند، آمده است.

جیمیل آفلاین را روشن کنید

نسخه های دسکتاپ جیمیل تنها نسخه هایی هستند که به این ویژگی دسترسی دارند. پس از فعال شدن حالت ایمیل آفلاین برای جیمیل، کاربران می توانند بدون اتصال به اینترنت به تقریباً تمام ویژگی های جیمیل دسترسی داشته باشند. آنها می توانند صندوق ورودی خود را بررسی کنند، پیام های خوانده نشده را بخوانند و حتی پیام های جدید را برای گیرندگان ارسال کنند.

در اینجا یک راهنمای گام به گام برای کمک به شما برای شروع استفاده از حالت آفلاین جیمیل وجود دارد.

1.جیمیل خود را روی دسکتاپ باز کنید.

2.روی نماد تنظیمات موجود در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

3.گزینه See all settings را انتخاب کنید.

4.به تب آفلاین بروید.

 

5.دکمه enable offline mail را بزنید.

6.پس از انتخاب ذخیره داده های آفلاین یا خیر، روی دکمه Save تغییرات کلیک کنید.

استفاده از جیمیل آفلاین

جیمیل به طور خودکار جدیدترین ایمیل‌های شما را برای دسترسی آفلاین همگام‌سازی می‌کند و آنها را برای مدت زمان مشخصی از ۷ روز تا ۹۰ روز، زمانی که حالت آفلاین فعال می‌شود، نگه می‌دارد.

جیمیل تمام ایمیل‌های شما را به صندوق خروجی ارسال می‌کند و به محض اینکه رایانه شما یک اتصال اینترنتی فعال داشته باشد، نسخه‌ای از ایمیل‌های دریافتی را دانلود می‌کند. به خاطر داشته باشید که برای دانلود پیوست ها به یک اتصال فعال و قابل اعتماد نیاز دارید.

توصیه می شود صندوق ورودی خود را در کروم نشانه گذاری کنید تا با کلیک بر روی نماد ستاره موجود در سمت راست نوار آدرس، دسترسی به ایمیل خود را در حالت آفلاین آسان تر کنید. همچنین می‌توانید تمام داده‌های آفلاین خود را حذف کنید و حالت آفلاین جیمیل را هر زمان که بخواهید خاموش کنید.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی