کد خبر: ۳۰۴۸۸
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۰

اطلاعاتی جدید از گوشی Huawei nova ۱۰z

گوشی Huawei nova ۱۰z دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و قیمت ۲۳۰ دلاری بوده و بسیار شبیه به هواوی نوا ۸ اس‌ای یوث (Huawei nova ۸ SE Youth) به نظر می‌رسد. اما با این حال، تنظیمات دوربین به مراتب قدرتمندتری دارد.

به گزارش «نبض فناوری»، هواوی همچنان از یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی LCD با وضوح ۱۰۸۰p و حفره دوربین در این گوشی استفاده کرده که دوربین جلویی ۱۶ مگاپیکسلی در آن تعبیه شده است. در مورد تراشه پردازشی، این شرکت تنها به ذکر این موضوع بسنده کرده که یک پردازنده هشت هسته‌ای در داخل بدنه تعبیه شده که البته این مورد هم با تراشه کرین ۷۱۰A در گوشی نوا ۸ اس‌ای یوث مطابقت دارد. بنابراین، احتمالاً هیچ تغییری در بخش داخلی وجود ندارد. پیکربندی‌های حافظه نیز ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی هستند، اما در مورد حجم حافظه رم چیزی گفته نشده است.

مهمترین نقطه قوت نوا ۱۰ زد دوربین پشتی سه‌گانه آن است که از یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لنز f/۱.۹، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با لنز f/۲.۴ و یک واحد ماکرو ۲ مگاپیکسلی تشکیل یافته است. باتری هم ظرفیتی ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی داشته و از شارژ سریع ۴۰ وات پشتیبانی می‌کند.

سیستم عاملی که بر روی هواوی نوا ۱۰ زد نصب شده، نسخه دوم از هارمونی او اس است و از همین رو نباید انتظار دسترسی به خدمات و سرویس‌های گوگل را داشته باشید. جک ۳.۵ میلی متری صدا، وای-فای ۸۰۲.۱۱ a/b/g/n/ac و بلوتوث نسخه ۵.۱ نیز از جمله اتصالات این گوشی هستند.

هواوی نوا ۱۰ زد به تازگی برای خرید در دسترس قرار گرفته و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و سبز موجود می‌باشد. قیمتی هم که برای نسخه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی آن تعیین شده به ترتیب معادل ۲۳۰ و ۲۶۰ دلار است.

منبع:باشگاه

برچسب ها: هواوی نوا
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی