کد خبر: ۳۰۵۶۳
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۰

نحوه به روز رسانی به iOS 16

به تازگی iOS 16 عرضه شده در اینجا نحوه به روز رسانی آیفون آورده شده است.

به گزارش «نبض فناوری»، اپل از 12 سپتامبر آخرین سیستم عامل خود (iOS 16 ) را برای آیفون ها عرضه خواهد کرد. این به‌روزرسانی از طریق به‌روزرسانی Over-the-Air (OTA) برای همه کاربران دارای آیفون سازگار قابل دانلود خواهد بود.

ویژگی های کلیدی

iOS16 چندین ویژگی و پیشرفت جدید را برای آیفون‌ها به ارمغان می‌آورد که شامل سفارشی‌سازی قفل صفحه، امکان لغو ارسال و ویرایش پیام‌های متنی ارسالی، برش هوشمند عکس‌ها، نشانگر درصد باتری و موارد دیگر می‌شود.

چگونه آپدیت iOS 16 را دریافت کنیم

همانطور که گفته شد، به‌روزرسانی iOS 16 از طریق به‌روزرسانی Over-the-Air منتشر خواهد شد. کاربران این گزینه را دارند یا منتظر بمانند تا اعلان به‌روزرسانی را دریافت کنند یا به‌روزرسانی را بررسی و آن را دانلود کند.

نکاتی که باید قبل از نصب آپدیت iOS 16 در نظر داشته باشید

مطمئن شوید که آیفون فضای ذخیره‌سازی کافی برای دانلود و نصب به‌روزرسانی را دارد. همچنین، بررسی کنید که آیا باتری کافی برای نصب آپدیت دارید یا خیر. اما مهمتر از همه، پشتیبان گیری از تمام داده ها است.

چگونه آپدیت iOS 16 را روی گوشی هوشمند خود نصب کنیم

1.به تنظیمات بروید.

2.روی General ضربه بزنید.

3.سپس بر روی Software update ضربه بزنید.

4.اکنون، روی « Upgrade to iOS 16» ضربه بزنید.

اگر تلفن شما رمز عبور دارد، از شما خواسته می شود آن را وارد کنید.

پس از دانلود به‌روزرسانی، از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید فوراً آن را نصب کنید یا در طول شب نصب کنید.

از طرف دیگر، می توانید به روز رسانی خودکار را فعال کنید. Settings → General → Software Update → Automatic Updates را باز کنید. پس از فعال شدن، به‌روزرسانی iOS 16 به‌طور خودکار دانلود و نصب می‌شود، زیرا گوشی شما شارژ می‌شود و به Wi-Fi متصل است.

افرادی هستند که نسخه بتای سیستم عامل iOS 16 را روی آیفون خود نصب کرده اند. کسانی که مایلند به دریافت به‌روزرسانی‌های بتا مانند iOS 16.1 یا جدیدتر (در صورت موجود بودن) ادامه دهند، می‌توانند از نسخه بتا استفاده کنند. با این حال، کسانی که می خواهند نسخه بتا را ترک کنند، می توانند به سادگی با دنبال کردن مراحل ذکر شده در بالا، به روز رسانی پایدار را نصب کنند.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی