کد خبر: ۳۰۵۶۵
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۰

اطلاعات شخصی نتانیاهو توسط هکرها منتشر شد

هکرها که پیش از این اطلاعات تعداد زیادی از سران رژیم صهیونیستی را هک کرده بودند، اطلاعات نتانیاهو را لو دادند.

به گزارش «نبض فناوری»، یک رسانه عبری زبان اعلام کرد که داده های هویتی ۹.۵ میلیون فرد که در رژیم صهیونیستی به ثبت رسیده است توسط هکرها به سرقت رفت.

واللا نیوز در گزارشی در این رابطه نوشت: از میان اطلاعاتی که هکر‌ها موفق شده‌اند در اختیار بگیرند، شمار برگ هویت، آدرس، تاریخ صدور آنهاست.

به اعتراف این رسانه عبری زبان، در میان این اطلاعات، اطلاعات هویتی مسئولین عالی‌رتبه و رسمی رژیم غاصب فلسطین از جمله نخست وزیران فعلی و اسبق این رژیم هم به چشم می‌خورد.

یانون بن شوشان، نویسنده این گزارش تاکید کرد، این هکر‌ها که خود را war__dark معرفی کرده اند، دیتا بیس حاوی اطلاعات حدود ۹ میلیون و پانصد هزار نفر را به سرقت برده و برای تایید گفته‌های خود اطلاعاتی جزئی از ۸ هزار و ۳۰۰ پرونده هویتی از جمله اطلاعات بنیامی نتیانیاهو را منتشر کردند.

علاوه بر انتشار اطلاعات هویتی افرادی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی، یائیر لاپید نخست وزیر فعلی هم ظاهرا می‌تواند با مراجعه به داده‌های منتشر شده از نحوه ثبت اطلاعاتش در بانک اطلاعاتی این رژیم اطلاع حاصل کند!

هیئت حمایت از حریم خصوصی رژیم صهیونیستی هم در واکنش به این حادثه بزرگ سایبری و اخبار منتشر شده در رابطه با رخنه هکر‌ها به بانک اطلاعات رژیم صهیونیستی، اعلام کرد این مسئله در حال بررسی است، به ادعای این هیئت، از داده‌های موجود می‌توان به این نتیجه رسید که این حادثه امنیتی جدیدی نیست.

این هیئت در توجیه ادعای خود گفت: مدت هاست که بانک اطلاعاتی عظیمی از داده‌های هویت اسرائیلی‌ها در شبکه اینترنت در حال عرضه است و ظاهرا این اطلاعات برای تهاجم‌های بعدی این هکر‌ها که ظاهرا ایرانی هستند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

منبع:باشگاه

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی