کد خبر: ۳۰۵۸۴
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۰

افشای اطلاعات جدید از سری ردمی نوت 12؛ دوربین 50 مگاپیکسلی و شارژ فوق سریع

ردمی نوت 12 احتمالا با ویژگی‌های منحصر به‌فردش می‌تواند در بازار موفق شود.

به گزارش «نبض فناوری»، سری ردمی نوت 11 که اوایل سال جاری میلادی معرفی شد، طرفداران زیادی در بازار دارد و بسیاری از کاربران بی‌صبرانه منتظر رونمایی از نسل بعدی این سری هستند. حالا شاهد انتشار اطلاعات جدید درباره سری ردمی نوت 12 هستیم.

با استناد به گفته‌های Digital Chat Stations، منبع چینی دنیای فناوری سری ردمی نوت 12 از دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. علاوه بر دوربین، این سری از شارژ سریع 120 واتی نیز بهره‌مند می‌شود که ظاهرا خود شارژر نیز در جعبه موجود خواهد بود.

گفتنی است که شایعه مربوط به قابلیت شارژ ویژگی جالب توجهی به نظر می‌رسد چرا که شیائومی از آن در مدل پرچمداری مانند شیائومی 12 پرو استفاده کرده و باتری این مدل پرچمدار با شارژ سریع 120 واتی می‌تواند ظرف 19 دقیقه تا 100 درصد پر شود.

منبع مذکور همچنین در ادامه ادعا کرده سری بعدی ردمی نوت دارای همان طراحی مستطیلی خواهد بود و لبه‌های گوشی حالتی مسطح خواهند داشت که در این صورت مشابه گوشی‌های سری نوت 11 خواهد بود.


علاوه بر این موارد، ظاهرا طراحی نمایشگر هم به همان روال سابق باقی می‌ماند و این سری نیز همچنان از نمایشگری مسطح با لبه‌های تیز استفاده خواهد کرد.

البته مورد دیگری که باید به آن اشاره شود این است که هنوز مشخص نیست مشخصات ذکر شده در کدام مدل از سری ردمی نوت 12 قرار خواهند گرفت، اما در صورت صحت داشتن این گمانه‌زنی‌ها انتظار می‌رود یک مدل پرو میزبان دوربین و شارژ سریع مذکور باشد.

طبق گزارش دیگری که پیش‌تر منتشر شده بود، سری ردمی نوت 12 شامل مدل‌های ردمی نوت 12 پایه، مدل پرو و مدل پرو پلاس خواهد بود، هرچند هیچ یک از این موارد توسط شیائومی تایید نشده‌اند و در نتیجه بهتر است منتظر اطلاعات بیشتری بمانیم.

منبع:دیجیاتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی