کد خبر: ۳۰۶۱۹
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

جزئیات بیشتری درباره قابلیت نظرسنجی در واتس‌اپ منتشر شد

گزینه ایجاد یک نظرسنجی جدید ظاهرا در بین سایر گزینه‌های مربوط به یک چت (آیکون گیره کاغذی) ظاهر خواهد شد.

 

جزئیات بیشتری درباره قابلیت نظرسنجی در واتس‌اپ منتشر شدبه گزارش«نبض فناوری» واتس‌اپ به‌طور پیوسته در حال پیشرفت و اضافه کردن ویژگی‌های جدیدی به پلتفرم خود است. هفته گذشته مشخص شده بود که این سرویس پیام‌رسان در حال اضافه کردن امکان ایجاد نظرسنجی درون‌برنامه‌ای است. حالا در جدیدترین نسخه بتا این برنامه، جزئیات بیشتری در مورد نحوه عملکرد این قابلیت فاش شده است.

نحوه ایجاد نظرسنجی در واتس‌اپ

نکته جالب توجه اینکه، هرچند WABetaInfo تاکید می‌کند که این ویژگی برای چت‌های گروهی در نظر گرفته شده است، اما تصویر بالا مکالمه‌ای با یک کاربر را نشان می‌دهد. بنابراین ممکن است گزینه ایجاد یک نظرسنجی علاوه بر گروه‌ها، در چت‌های خصوصی با سایر کاربران نیز در دسترس قرار بگیرد.

درنهایت باید اشاره کرد که قابلیت ایجاد نظرسنجی هنوز در حال توسعه است، بنابراین مشخص نیست که چه زمانی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. واتس‌اپ در حالی روی قابلیت ایجاد نظرسنجی کار می‌کند که پلتفرم‌هایی که شامل گروه‌های بزرگ و جوامع می‌شوند، از جمله اینستاگرام، تلگرام و توییتر، سال‌هاست آن را در دسترس کاربران خود قرار داده است.

علاوه بر ویژگی‌های جدید، به‌تازگی گزارش متفاوتی دیگری نیز درباره واتس‌اپ منتشر شده بود. همانطور که روز گذشته اعلام شده بود، سرویس پیام‌رسان متعلق به شرکت متا در حال ساخت یک فیلم کوتاه درباره یک ستاره بسکتبال است که در تاریخ 21 سپتامبر (30 شهریور) پخش خواهد شد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی