کد خبر: ۳۰۶۴۷
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

مشکل دوربین آیفون14 چیست؟

به نظر می رسد که بسیاری از برنامه های محبوب شخص ثالث برای فناوری دوربین جدید آیفون 14 پرو کاملاً آماده نشده اند.

به گزارش «نبض فناوری»،  تعدادی از کاربران آیفون 14 پرو قادر به گرفتن عکس و تصویر با استفاده از برنامه های شخص ثالث مانند اسنپ چت، تیک تاک و اینستاگرام نیستند. این مشکلات شامل لرزش دوربین و حتی ایجاد صداهای فیزیکی است.

کاربران نگران آیفون 14 پرو به Reddit و Twitter مراجعه کرده اند تا تجربیات خود را در مورد این مشکلات به اشتراک بگذارند. در Reddit، یکی از کاربران توضیح می دهد:

هر زمان که اسنپ چت را باز می کنم یا از دوربین برای اینستاگرام استفاده می کنم، لرزش غیرقابل کنترل دوربینم را تجربه کرده ام. با این حال، هنگام استفاده از برنامه دوربین معمولی با هیچ مشکلی مواجه نمی شوم.

یکی دیگر از کاربران آیفون 14 پرو می گوید:

دیروز آیفون 14 پرو جدیدم را برداشتم و به طور متناوب در اسنپ چت لرزش دوربین را داشتم.

و یکی دیگر:

آیفون 14 پرو من تازه وارد شد و وقتی اسنپ چت را باز کردم، دوربین به شدت می لرزید و صدای مکانیکی بسیار عجیبی ایجاد کرد.

سایر کاربران اعلام کردند که مشکلات مشابهی را در اسنپ چت، اینستاگرام و تیک تاک دیده اند. تعداد انگشت شماری از ویدئوها که این مشکل را نشان می دهد نیز در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است. در ویدیوها، می‌توانید لرزش دوربین آیفون 14 پرو را در برنامه‌های شخص ثالث مشاهده کنید، در حالی که خود ماژول دوربین فیزیکی نیز به نوعی صدای خراش ایجاد می‌کند.

در حال حاضر، به نظر می رسد که این مشکل تنها زمانی روی دوربین آیفون 14 پرو تاثیر می گذارد که در یک برنامه شخص ثالث استفاده می شود. اکثر شکایات در رسانه های اجتماعی می گویند که این مشکل در برنامه های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، اسنپ‌چت و تیک‌تاک رخ می دهد.

از آنجایی که این مشکل لرزش دوربین آیفون 14 پرو فقط بر روی دوربین در برنامه های شخص ثالث تأثیر می گذارد، مطمئناً نوعی باگ نرم افزاری است. این احتمال وجود دارد که این برنامه های شخص ثالث برای تغییرات دوربین آیفون 14 پرو آماده نشده باشند.

در حال حاضر، هیچ راه حلی برای این مشکل وجود ندارد. برنامه‌های آسیب‌دیده مانند اینستاگرام، اسنپ‌چت و تیک‌تاک احتمالاً برای حل این مشکل باید به‌روزرسانی‌هایی را برای برنامه‌های مربوطه خود منتشر کنند.

برچسب ها: آیفون14 دوربین اپل
ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول اردیبهشت 1403 هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی