کد خبر: ۳۰۶۵۷
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

تولید شارژر‌های بی سیم برای گوشی‌های اپل توسط شیائومی

شرکت شیائومی شارژر بی سیمی را تولید کرده است که مختص گوشی‌های اپل بوده و فرآیند شارژ در این گوشی‌ها را تسهیل می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»،  شرکت چینی شیائومی یک شارژر بی‌سیم برای تلفن های همراه اپل ساخته است که با ویژگی MagSafe سازگار است و فرآیند شارژ را در سری آیفون به صورت بی‌سیم تسهیل می‌کند.

این شارژر بی سیم برای حمل در دست طراحی شده است، ضخامت آن دوازده میلی متر است، ظرفیت باتری آن ۵۰۰۰ میلی آمپر در ساعت بوده، می‌تواند مستقیماً به یک شبکه الکتریکی متصل شود و به عنوان یک شارژر بی سیم در حالت عمودی یا افقی عمل کند.

پاور بانک بی سیم شیائومی با گوشی‌های آیفون ۱۲، آیفون ۱۳ و آیفون ۱۴ سازگار است و همچنین می‌تواند با قدرت ۷.۵ وات گوشی‌ها را شارژ کند.

اگرچه این شارژر در اصل برای آیفون طراحی شده است، اما دارای یک درگاه USB-C است که از طریق آن می‌توان کابل را به سایر دستگاه‌های سازگار متصل کرد.

قیمت این پاوربانک بی سیم شیائومی حدود ۳۰ دلار پیش بینی می‌شود، اما این شرکت چینی فعلا اعلام نکرده است که این پاوربانک بی سیم چه زمانی در بازار عرضه خواهد شد.

شیائومی قبلاً از شارژر بی سیم Mi Air Charge رونمایی کرده بود که قادر است بیش از یک دستگاه را به صورت بی سیم از راه دور بدون نیاز به اتصال یا قرار دادن گوشی روی پایه شارژر شارژ کند.

منبع:باشگاه

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی