کد خبر: ۳۰۷۲۷
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

معرفی قابلیت جدید استوری اینستاگرام/راحت تر استوری بگذارید

استوری های اینستاگرام زیر 60 ثانیه دیگر به قسمت های کوچکتر تقسیم نمی شوند.

به گزارش «نبض فناوری»،  اینستاگرام روز جمعه تایید کرد که در حال ارائه این قابلیت برای کاربران است که استوری های طولانی تر بدون وقفه آپلود کنند. اکنون، وقتی استوری کمتر از 60 ثانیه ارسال می‌کنید، به قسمت های کوچکتر تقسیم نمی شود. این شرکت اواخر سال گذشته آزمایش این تغییر را با کاربران منتخب آغاز کرد و اکنون آن را برای همه کاربران در سراسر جهان عرضه کرده است.

یکی از سخنگویان متا در ایمیل به TechCrunch گفت: «ما همیشه در حال کار روی راه‌هایی برای بهبود استوری هستیم. اکنون استوری ها به‌جای اینکه به‌طور خودکار به کلیپ‌های ۱۵ ثانیه‌ای تبدیل شوند، تا ۶۰ ثانیه به‌طور مداوم ایجاد خواهند شد.»

کاربران اکنون می‌توانند استوری‌های بدون وقفه را پست کنند و از سوی دیگر، بینندگان دیگر مجبور نخواهند بود به طور مداوم برای دریافت ویدیوی طولانی که ممکن است تمایلی به دیدن آن نداشته باشند، ضربه بزنند.

از آنجایی که اینستاگرام به سمت ویدیو می رود، این شبکه اجتماعی محدودیت های زمانی محصولات ویدئویی خود را افزایش داده است. در ژوئن، این شرکت پشتیبانی از ریلز‌های طولانی‌تر اینستاگرام تا 90 ثانیه را اضافه کرد که از محدودیت قبلی 60 ثانیه بیشتر بود. اینستاگرام همچنین اخیراً تغییری در سیستم ایجاد کرده است که می‌بیند پست‌های ویدیویی جدید که کمتر از 15 دقیقه هستند به‌طور خودکار به‌صورت Reels به اشتراک گذاشته می‌شوند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
اینستاگرام سابق
0
0
ناشناس
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
تف تو اینترنت اینستاگرام همشونو قط کنین چیه
0
0
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی