کد خبر: ۳۱۰۰۹
|
۱۶ مهر ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

ویژگی های اضافه شده به پیکسل6 چیست؟

گوشی پیکسل6 ویژگی های جدید سری Pixel 7 را با Feature Drop آینده دریافت می کند.

به گزارش «نبض فناوری»،گوگل دیروز در رویدادی در نیویورک از پیکسل 7 و 7 پرو جدید رونمایی کرد. گوشی‌های جدید مجهز به تراشه Tensor G2 هستند و ویژگی‌های انحصاری را به همراه دارند که آن‌ها را از بقیه اندرویدی ها متمایز می‌کند. با این حال، یک گزارش جدید ادعا می‌کند که غول جستجو برخی از این ویژگی‌ها را از طریق Feature Drop به سری پیکسل 6 و دستگاه‌های قدیمی‌تر اضافه می‌کند.

با کاهش ویژگی‌های سه ماهه گوگل، تلفن‌های Pixel ویژگی‌ها و پیشرفت‌های هیجان‌انگیزی پیدا می‌کنند. طبق گفته PhoneArena، ویژگی های بعدی این شرکت در ماه دسامبر برگزار می شود و برخی از ویژگی های انحصاری مشاهده شده در گوشی های هوشمند جدید پیکسل 7 را به همراه خواهد داشت. اکثر ویژگی‌های جدید تنها به گوشی‌های هوشمند مجهز به تنسور، یعنی Pixel 6، 6 Pro و 6a ارائه می‌شوند. با این حال، تلفن های بدون تنسور کاملاً کنار گذاشته نمی شوند، آنها همچنین چیزهای جالبی دریافت خواهند کرد.

طبق این انتشار، سری Pixel 6 در Feature Drop آینده Clear Calling دریافت می کند. ویژگی Clear Calling نویزهای پس زمینه را در طول تماس های تلفنی کاهش می دهد. علاوه بر این، مجموعه پیکسل 6 همچنین یک عبارت سریع جدید دریافت می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد با گفتن «silence» تماس ورودی را متوقف کنند.

به‌علاوه، دستگاه‌های پیکسل 6 از ویژگی دسترس‌پذیری Guided Frame بهره می‌برند که با خط تولید Pixel 7 اعلام شد. این ویژگی به افرادی که بینایی ضعیفی دارند این امکان را می دهد که با استفاده از دستورات صوتی هنگام قرار دادن گوشی، سلفی بگیرند.

پیشرفت‌های Real Tone گوگل برای مدل‌های سال گذشته نیز در دسترس خواهند بود. با استفاده از این ویژگی، می‌توانید در دستگاه‌های پیکسل 6 و پیکسل 7 خود با رنگ پوست دقیق‌تر عکس بگیرید. بهبودهای Real Tone تولید شده برای مدل‌های جدید برای پیکسل‌های سال گذشته در دسترس خواهد بود و با حالت دید در شب و حالت پرتره ترکیب می‌شوند.

برچسب ها: گوگل پیکسل6 پیکسل7
ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی