کد خبر: ۳۱۱۷۲
|
۲۳ مهر ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

عرضه دوربین جدید سونی

دوربین فیلمبرداری ZV-1F سونی با هدف تولید محتوا با قیمت 500 دلار عرضه شد.

به گزارش «نبض فناوری»، سونی دوربین ZV-1F را با قیمتی مقرون به صرفه عرضه کرده است. این یک ابزار عالی برای تولیدکنندگان محتوا است و از این نظر چند درجه بهتر از تلفن همراه است.

Sony ZV-1F سومین دوربین در مجموعه دوربین های ویدیویی سونی است. این دستگاه به سنسور 20.1 مگاپیکسلی، ویدیوی 4K و تنظیمات کاربرپسند مجهز شده است.

همچنین دارای سنسور Type-1 است، اما با زوم زاویه باز و 20 میلی متر. لنز پرایم صفحه نمایش کاملاً مفصلی دستگاه و نمای اضافی آن، ZV-1F را برای گرفتن عکس از خود عالی می کند. مقرون به صرفه بودن آن به این معنی است که ZV-1F برای عکسبرداری از محصولات و افراد دیگر عالی نیست.

دوربین دارای یک میکروفون جهت دار با بایاس رو به جلو برای ایزوله کردن صدای شما است. ZV-1F دارای محدوده ISO 125-12800 و یک چراغ نمایشگر جلویی برای ضبط است.

اگرچه دوربین دارای زوم دیجیتال 2x 1080p در 4K است، اما فاقد تثبیت داخلی است. انتخاب تثبیت کننده الکترونیکی تنها امکان برش 1.23 برابری را فراهم می کند. ZV-1F دارای نرخ فریم 30 فریم در ثانیه و 120 فریم در ثانیه برای ویدیوهای 4K و 1080p است. تنظیم آهسته و سریع آن از عکسبرداری هایپرلپس 60 برابری HD پشتیبانی می کند اما از فوکوس خودکار فقط با تشخیص کنتراست استفاده می کند. ویژگی Shot Mark به شما کمک می کند تا یک کلیپ کوتاه (زیر 60 ثانیه) بسازید و آن را از طریق برنامه Sony به گوشی هوشمند ارسال کنید.

دوربین ویدیویی Sony ZV-1F با قیمت 500 دلار عرضه می شود و از 24 اکتبر به فروش می رسد.

برچسب ها: دوربین سونی
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی