کد خبر: ۳۱۶۳۳
|
۱۵ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

Mate XS 2 هواوی چه قابلیتی دارد؟

شرکت هواوی ویدئوی تبلیغاتی جدیدی از گوشی هوشمند Mate XS 2 به اشتراک گذاشته است که در آن قابلیت اتصال ماهواره‌ای این دستگاه اشاره می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»، اخیراً قابلیت ارسال پیام از طریق ارتباط ماهواره‌ای را در Mate XS 2 ارائه خواهد کرد. این برند در تاریخ پنجم نوامبر در کشور چین میزبان کنفرانس توسعه‌دهندگان خواهد بود که در آن رویداد جزئیات بیشتری در مورد پشتیبانی از قابلیت ارتباط ماهواره‌ای Baidou در گوشی ذکر شده ارائه خواهد داد.

به نظر می‌رسد میت XS 2 هواوی اولین گوشی هوشمند تاشو جهان خواهد بود که از قابلیت مورد اشاره پشتیبانی می‌کند. ویژگی ارتباط ماهواره‌ای برای شرایط اضطراری که دسترسی به پوشش شبکه‌های موبایلی و اینترنت وجود ندارد، بسیار کاربردی است زیرا به کاربران اجازه می‌دهد موقعیت مکانی را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

روش عملکرد این ویژگی دقیقاً مشابه قابلیت ارتباط ماهواره‌های Mate 50 است و فقط در چین کار می‌کند. در حال حاضر، فقط امکان ارسال پیام از طریق این روش وجود دارد، اما هواوی در تلاش است که امکان ارتباط دوطرفه را از طریق اتصال به ماهواره‌ها فراهم کند. این شرکت همچنین وعده است در آینده امکان برقراری تماس ماهواره‌ای نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی