کد خبر: ۳۱۶۶۴
|
۱۷ آبان ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

خرید با تخفیف اپل واچ8

اپل واچ سری 8 در حال حاضر 110 دلار در سایت آمازون تخفیف دارد.

به گزارش «نبض فناوری»، آمازون در حال فروش آخرین ساعت های خود است، به ویژه در مدل سری 8، قیمت خوبی دارد.

 شما می‌توانید اپل واچ سری8 را در رنگ‌های مختلف فقط با قیمت 389 دلار،(با 110 دلار کاهش قیمت نسبت به قیمت اصلی 499 دلاری (22 درصد تخفیف)) خریداری کنید. اگر یک مدل Watch LE را انتخاب می کنید هم در نسخه تلفن همراه و هم در نسخه GPS به ترتیب با 290 دلار (39 دلار تخفیف) و 220 دلار (29 دلار تخفیف) به فروش می‌رسند.

سری 8 به‌روزرسانی بزرگی نسبت به سری 7 نیست، اما دارای برخی ویژگی‌های مفید جدید است. سنسور اصلی یک سنسور دما است که با سلامت زنان مرتبط است و به کاربران زن تخمینی از زمان تخمک گذاری آنها می دهد. قرار است در طول شب از آن استفاده شود و دمای مچ دست خود را هر پنج ثانیه یکبار نمونه برداری کنید تا بتوانید تغییرات را نسبت به خط پایه خود مشاهده کنید.

مورد دیگر تشخیص تصادف است. همان‌طور که ساعت‌های فعلی می‌توانند سقوط را تشخیص دهند، سری 8 نیز می‌تواند تصادفات اتومبیل را از طریق یک جفت شتاب‌سنج جدید تشخیص دهد. این سنسور در هماهنگی با سایر سنسورها برای تشخیص چهار نوع تصادف از جمله واژگونی، ضربه از جلو، ضربه از عقب و برخورد جانبی کار می کند. و البته، تمام این مدل‌های سری 8 دارای عملکرد سلولی هستند و به شما اتصال به اینترنت، تماس و پیامک برای دویدن و پیاده‌روی می‌دهند. مدل های سری 8 سلولی نسبتاً گران هستند و 499 دلار هستند، اما 389 دلار بسیار دلپذیرتر است. واچ SE نسل دوم عملکرد را تا 20 درصد افزایش می‌دهد و همان ویژگی تشخیص تصادف سری 8 را ارائه می‌کند.

برچسب ها: اپل واچ8 اپل
ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی