کد خبر: ۳۱۹۲۹
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۰

باید زیرساخت‌های اقتصاد دیجیتال را تقویت کرد| لزوم اعتمادسازی برای بهره‌گیری از اپ‌های داخلی

کارشناسان براین باورند که برای اینکه کسب وکار‌های اینترنتی دچار آسیب جدی نشوند مسئولان موظف هستند که زیرساخت‌های کاربردی را تقویت و برای استفاده از اپلیکیشن‌های داخلی اعتمادسازی اصولی را انجام دهند تا کسب وکار‌ها بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.


به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» یکی از موضوعاتی که طی سال‌های اخیر بیشتر مورد تأکید و توجه بوده بحث ورود کسب وکار‌ها به عرصه اقتصاد دیجیتال است که با این روش کسب وکار‌ها از روش سنتی فاصله گرفته است به گونه‌ای که بسیاری از کسب وکار با این تحول توانسته اند گام‌های مثبتی را در حوزه فعالیت خود بردارند. اما یکی از مواردی که طی روز‌های اخیر باعث شده این کسب وکار‌ها دچار آسیب شوند بحث کندی اینترنت و ارائه خدمات به این حوزه است که مسئولان بایستی در این زمینه اقدامات هوشمندانه‌ای را اتخاذ کنند در غیر اینصورت شاهد افزایش بیکاری در جامعه خواهیم بود.

باید به این نکته کلیدی اذعان کرد و گفت: تاثیر کندی اتصال اینترنت بر کسب وکار‌ها بر هیچ‌کس پوشیده نیست و تقریبا تمامی افراد زمانی که با اینترنت کند و با سرعت پایین مواجه می‌شوند شرایط سختی را تجربه می‌کنند. به‌طورکلی گروه‌های مختلفی از کند بودن سرعت اینترنت آسیب می‌بینند که از جمله آن‌ها می‌توان به صاحبان کسب‌وکار‌های مختلف، دانش‌آموزان و البته دانشجویان اشاره کرد. هریک از این گروه‌ها نیازمند این هستند که به پرسرعت‌ترین اینترنت دسترسی داشته باشند و در راستای اهداف خود از چنین اینترنتی استفاده کنند.

براساس این گزارش با کندشدن سرعت اتصال اینترنت بسیاری از فرایند‌های اتوماسیون کسب‌وکار‌ها نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرد و ممکن است با سرعت بالایی کسب‌وکار‌ها به سمت شکست خوردن حرکت کنند. باتوجه‌به تکنولوژی‌های جدید و به‌روزی که امروزه کسب‌وکار‌ها و صنایع مختلف از آن‌ها استفاده می‌کنند نیاز به اینترنت پرسرعت بسیار بیشتر از گذشته احساس می‌شود و به همین علت تاثیر کندی اتصال اینترنت بر افراد و کسب‌وکار‌ها می‌تواند مشکلات گسترده‌ای را به وجود بیاورد؛ بنابراین برای اینکه کسب وکار‌های اینترنتی دچار آسیب جدی نشوند مسئولان موظف هستند که زیرساخت‌های کاربردی را تقویت و برای استفاده از اپلیکیشن‌های داخلی اعتمادسازی اصولی را انجام دهند تا کسب وکار‌ها بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

اگر کسب و کاری احساس کند در صورت ورود به پلتفرم داخلی علاوه بر اینکه محدودیت ندارد، مشوق‌هایی نیز برای او در نظر گرفته می‌شود، قطعا این کار را انجام خواهد داد. با این شیوه در نگاه بلند مدت اعتماد افراد جلب خواهد شد.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی