کد خبر: ۳۲۰۷۰
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

آپدیت جدید گلکسی واچ ۵ چه قابلیتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ به مناسبت جام‌ جهانی ۲۰۲۲، به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی برای ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ پنج و گلکسی واچ پنج پرو منتشر کرده است.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت سامسونگ به مناسبت جام جهانی ۲۰۲۲ به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی برای ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ پنج و گلکسی واچ پنج پرو منتشر کرده است. این به‌روزرسانی مربوط به صفحه‌نمایش محصولات ذکر شده است و بیش از ۵۰۰ مگابایت حجم دارد.

این نسخه از سیستم‌عامل به کد AVK7 ختم می‌شود، پس از این که کاربران آن را بر ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ پنج و گلکسی واچ پنج پرو نصب می‌کنند؛ صفحه‌نمایش محصول به شکل توپ درمی‌آید. افراد می‌توانند در برنامه Galaxy Wearable پرچم‌های کشورهای شرکت‌کننده در جام جهانی ۲۰۲۲ را پیدا کنند.

به‌روزرسانی ذکر شده با وصله امنیتی نوامبر ۲۰۲۲ همراه است و تغییرات اعمال شده نشان می‌دهد که این آپدیت دارای کدهای پایدار برای بهبود اعلان‌های ساعت هوشمند است. اگر هنوز آپدیت ارائه شده را دریافت نکرده‌اید به قسمت تنظیمات ساعت هوشمند مراجعه کنید و آن را به صورت دستی فعال کنید. البته این به‌روزرسانی در حال حاضر برای نسخه LTE مدل گلکسی واچ پنج پرو در دسترس نیست.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
وبگردی