کد خبر: ۳۲۰۷۹
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۴

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان نظام صنفی رایانه‌ای تهران و شرکت موننکو ایران

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان نظام صنفی رایانه‌ای تهران و شرکت موننکو ایران تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و شرکت «موننکو ایران (سهامی خاص)» در محل دبیرخانه سازمان تهران امضا شد.

به گزارش «نبض فناوری»، روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران اعلام کرد، ظرفیت‌های موجود در این سازمان در جهت شناسایی و ارزیابی شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات و امکان معرفی مشاوران خبره در بخش‌های مختلف صنعت فاوا از زیرساخت و شبکه، امنیت، اینترنت اشیاء، استخراج و تحلیل داده گرفته تا هوشمندسازی صنایع و اتوماسیون، تولید و توسعه نرم افزار، تولید داشبورد های مدیریتی، مدیریت فناوری اطلاعات و بسیاری موارد دیگر و همچنین قدمت و طیف گسترده حوزه‌های فعالیت شرکت موننکو ایران در صنایع گوناگون به انعقاد تفاهم‌نامه مشترک میان دو مجموعه منجر شد.

در نشست امضای این تفاهم‌نامه حسین اسلامی، رئیس هیأت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران ضمن ارائه توضیحاتی از روند شکل‌گیری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، گره زدن حوزه فناوری اطلاعات با سایر صنایع را یکی از اهداف مهم پیش‌رو و از جمله دلایل انعقاد این تفاهم‌نامه قلمداد کرد.

محمدرضا قلعه‌نوی، عضو هیأت مدیره و رئیس رسته خدمات فناوری اطلاعات نیز با تاکید بر اینکه در سال‌های اخیر حوزه مشاوران سازمان به یکی از ارکان مهم آن بدل شده است، گفت: «در دوره قبل با توجه به تفاهم‌نامه‌ای که با انجمن مشاوران مدیریت منعقد کرده بودیم، تعدادی از مشاوران سازمان را به سمت موضوعات مشاوره مدیریت سوق دادیم. طی آن 10 نفر از مشاوران گواهینامه بین‌المللی CMC یا مشاور مدیریت تایید صلاحیت شده بین‌المللی دریافت کرده‌اند و در تلاشیم برای دو تیم دیگر نیز این دوره را برگزار کنیم.»

او ابراز امیدواری کرد که با امضای تفاهم همکاری میان سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و شرکت موننکو ایران، از ظرفیت دو مجموعه به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

در ادامه علیرضا شیرانی، مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره شرکت موننکو ایران نیز با بیان اینکه رسالت موننکو ایجاد فرصت برای افراد توانمند است، بیان کرد: «ما به اتاق‌های فکری نیاز داریم تا برای این افراد توانمند و این سرمایه‎های عظیم، کاری ایجاد کنیم. امیدوارم این همکاری مشترک ما را به سمت ایجاد فرصت‌های بهتر هم برای اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران و هم دستیابی به ترکیبی از تکنولوژِی و مدیریت کاربردی سوق دهد.»

او افزود: «معمولا وقتی موضوع تحول دیجیتال مطرح می‌شود، به حکم‌رانی دیجیتال دقت نمی‌شود. درحالیکه تلفیقی از مدیریت و تکنولوژی مناسب است که می‌تواند ما را در مسیر اهداف مورد نظرمان پیش برد.»

گفتنی است این تفاهم‌نامه به‌منظور طراحی و برنامه‌ریزی یک مکانیزم چابک در زمینه‌های مختلف مورد نیاز هر دو مجموعه و ارائه خدمات مشاوره در حوزه‌های مختلف ارتباطات، فناوری اطلاعات و هوشمندسازی در موننکو در هر دو عرصه داخلی و بین‌المللی توسط طرفین امضا شد.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی