کد خبر: ۳۲۲۳۳
|
۱۳ آذر ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

زمان عرضه گوشی iQOO11 به تعویق افتاد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی هوشمند iQOO11 هشتم دسامبر عرضه خواهد شد.

به گزارش «نبض فناوری»، قرار بود گوشی iQOO11 همراه با گوشی میان‌رده iQOO Neo 7 SE دوم دسامبر عرضه شود، اما این رویداد به تعویق افتاد. شرکت سازنده تائید کرده است که این محصولات هشتم دسامبر عرضه می‌شوند. گوشی iQOO11 نخستین گوشی هوشمندی خواهد بود که به تراشه جدید Snapdragon 8 Gen 2 مجهز شده است. این محصول به عنوان یک گوشی گیمینگ قدرتمند تبلیغ می‌شود.

گوشی iQOO11 دارای صفحه‌نمایش E6 AMOLED با رزولوشن 2K، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۸۰۰ نیت است. این محصول با حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‌‎شود. به نظر می‌رسد که یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی تعبیه شده که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و یک دوربین پرتره ۱۲ یا ۱۳ مگاپیکسلی می‌شود. انرژی مورد نیاز گوشی iQOO 11 با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات بهره می‌برد.

با توجه به اطلاعات ارائه شده در مورد گوشی iQOO Neo 7 SE، این محصول از تراشه مدیاتک Dimensity8200 بهره می‌برد. انتظار می‌رود که این محصول به نمایشگر ۷۸. ۶ اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شود. انرژی مورد نیاز گوشی هوشمند ذکر شده با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات بهره می‌برد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 25 فروردین 1403 ریزش اتریوم و بیت‌کوین
وبگردی