کد خبر: ۳۲۲۸۰
|
۱۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۹

گوشی Red Magic 8 Pro گیمینگ چه ویژگی‌هایی دارد؟

انتظار می‌رود که گوشی‌های سری Red Magic 8 به عنوان اولین گوشی‌های گیمینگ مجهز به تراشه Snapdragon 8 Gen 2 وارد بازار شوند.

به گزارش «نبض فناوری»، گوشی Red Magic 8 Pro با شماره مدل NX729J گواهی 3C را دریافت کرده است، اخیراً نیز در وب‌سایت TENAA مشاهده شده است. بنابراین بسیاری از ویژگی‌ها و مشخصات آن فاش شده است. انتظار می‌رود که گوشی‌های سری Red Magic 8 به عنوان اولین گوشی‌های گیمینگ مجهز به تراشه Snapdragon 8 Gen 2 وارد بازار شوند.

گوشی Red Magic 8 pro دارای صفحه‌نمایش OLED است، به تراشه Snapdragon 8 Gen 2 مجهز شده است و با حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‎‌شود. حافظه رم و حافظه ذخیره‌سازی داخلی به کار رفته در این محصول به ترتیب از نوع LPDDR5 و UFS 4.0 است.

گوشی Red Magic 8 pro در دو نسخه با باتری‌های ۵۰۰۰ و ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه خواهد شد و از فناوری شارژ سریع ۱۶۵ وات بهره می‌برد. احتمالاً این محصول با استفاده از سیستم‌عامل Android 13 اجرا می‌‎شود. یک دوربین سلفی ۱۶‬ مگاپیکسلی زیر نمایشگر این محصول قرار گرفته شده است. علاوه بر این، یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دو دوربین هشت و دو مگاپیکسلی می‏‌شود.

به نظر می‌رسد که این محصول تا آخر ماه جاری میلادی یا اوایل ژانویه سال آینده وارد بازار خواهد شد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی