کد خبر: ۳۲۳۹۷
|
۲۲ آذر ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

تائید شد: وان‌پلاس 11 با قابلیت شارژ 100 واتی عرضه می‌شود!

وان‌پلاس در تدارک عرضه گوشی پرچم‌دار آینده خود است؛ دستگاهی که رندرهای مطبوعاتی رسمی مربوط به آن پیش‌تر منتشر شده است. امروز یک گوشی هوشمند با شماره مدل PHB110 در پایگاه داده آژانس رگولاتوری 3C چین رویت شده و پشتیبانی آن از شارژ 100 واتی مورد تائید قرار گرفته است. کارشناسان معتقدند که این دستگاه به احتمال فراوان همان وان‌پلاس 11 خواهد بود.

به گزارش «نبض فناوری»، این گوشی از خروجی 11 ولتی با شدت جریان 9.1 آمپر پشتیبانی می‌کند. بدین‌ترتیب سرعت شارژ باتری در مقایسه با وان‌پلاس 10 پرو افزایش اما نسبت به وان‌پلاس 10T کاهش پیدا کرده است. آداپتور برق قابل عرضه برای وان‌پلاس 11 دارای شماره مدل VCBAJACH است. این مدل همان آداپتور 100 واتی ارائه شده برای گوشی ریلمی GT2 Explorer Master است. با این‌حال هنوز مشخص نیست که آیا وان‌پلاس از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی استفاده خواهد کرد یا خیر؛ اگرچه وان‌پلاس 10 پرو نیز مجهز به یک باتری با ظرفیت مشابه است.

بر اساس پیش‌بینی‌ها گوشی جدید وان‌پلاس مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 48 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو 32 مگاپیکسلی با قابلیت بزرگنمایی 2 برابری خواهد بود. عرضه وان‌پلاس 11 پرو امری بعید به‌نظر می‌رسد؛ چرا که کمپانی چینی در صدد ساده‌سازی سری پرچم‌دار خود است.

تائید شد: وان‌پلاس 11 با قابلیت شارژ 100 واتی عرضه می‌شود!

این گوشی به‌همراه همان شارژر 100 واتی ارائه شده با ریلمی GT2 Explorer Master روانه بازار خواهد شد

 

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی