کد خبر: ۳۲۵۷۶
|
۰۱ دی ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

تولید صنعتی چسب‌های اپوکسی حاوی گرافن

شرکت جی‌۶ متریالز (G۶ Materials) در حال راه‌اندازی چسب‌های جدید با استفاده از گرافن است. مواد اپوکسی جی‌۶ متریالز از گرافن و نقره ساخته شده است و این چسب‌ها آماده استفاده بوده و برای کاربردهای سریع و آسان بسیار عالی هستند.

به گزارش «نبض فناوری»، جی‌۶ متریالز یک فروشگاه در آمازون را افتتاح کرده است، جایی که می توانید طیف گسترده‌ای از چسب‌های الکتریکی نوآورانه را بر اساس پرکننده‌های اختصاصی این شرکت پیدا کنید. روش اختلاط نیازی به مواد اضافی ندارد و فضای کاری را تمیز و مرتب نگه می‌دارد. جی‌۶ متریالز همچنین برای توسعه فرمولاسیون‌های سفارشی متناسب با برنامه‌های خاص اعلام آمادگی کرده است.

جی‌۶ متریالز در سال گذشته افزایش ۱۱۰ درصدی درآمدرا تجربه کرده است. این شرکت (که قبلاً آزمایشگاه سه‌بعدی گرافن نامیده می‌شد) بیشتر رشد خود را به تقاضای زیاد برای محصولات تصفیه هوا و خدمات مشاوره‌ای مربوط به گرافن نسبت می‌دهد.

این شرکت توسعه فناوری و ساخت نمونه اولیه دستگاه تصفیه هوا بر پایه گرافن را در اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز کرد. اولین اجرای موفق رویکرد منحصر به فرد جی‌۶ متریالز برای امکان استفاده از اکسید گرافن در یک سیستم تصفیه هوا به‌منظور بهبود عملکرد ضد میکروبی آن در آوریل ۲۰۲۰ بود. از آن زمان، این شرکت یک درخواست ثبت اختراع موقت ارائه داده است.

دانیل استولیاروف، مدیرعامل شرکت جی‌۶ متریالز گفت: «در حال حاضر، ما مشتاق هستیم که گام‌های بعدی به‌منظور تجاری‌سازی این فناوری، از جمله اخذ کلیه مجوزهای لازم، تأییدیه‌ها و اعتبارنامه‌های دولتی را برداریم تا بتوانیم این محصول را به بازار عرضه کنیم. در حال حاضر، ما برنامه‌های تولید دستگاه تصفیه‌کننده هوا با کمک گرافن را نهایی می‌کنیم و کمپین بازاریابی اولیه آن را آماده می‌کنیم، اطلاعات بیشتری در مورد آن در آینده اعلام می‌شود. من به تیم شرکت جی‌۶ متریالز بسیار افتخار می‌کنم و از تلاش و فداکاری آن‌ها بسیار قدردانی می‌کنم.»

ارسال نظرات
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 25 فروردین 1403 ریزش اتریوم و بیت‌کوین
وبگردی