کد خبر: ۳۲۶۱۷
|
۰۳ دی ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

گوشی تاشو OPPO Find N2 در چین عرضه می‎‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی تاشو OPPO Find N2 با قیمت پایه ۱۱۴۵ دلار در چین عرضه می‎‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت اوپو به‌تازگی دو گوشی هوشمند تاشو به نام OPPO Find N2 و Find N2 Flip را معرفی کرد؛ اخیراً نیز گوشی OPPO Find N2 وارد بازار چین کرده است. نسخه پایه این محصول با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۱۴۵ و نسخه دیگر آن با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۲۸۸ دلار به فروش می‌رسد.

گوشی هوشمند OPPO Find N2 دارای نمایشگر ۷.۱ اینچی ۱۲۰ هرتزی LTPO AMOLED با رزولوشن ۱۷۹۲ * ۱۹۲۰ پیکسل است، در حالی که پنل بیرونی آن دارای نمایشگر ۵.۵۴ اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD است. این محصول به تراشه کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 SoC مجهز شده است و با ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است.

یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی تاشو OPPO Find N2 تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX۸۹۰، دوربین فوق‌عریض ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتوی ۳۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2x می‌شود. به منظور گرفتن تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی، یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر داخلی آن تعبیه شده است.

گوشی تاشو OPPO Find N2 با استفاده از رابط کاربری ColorOS ۱۳ مبتنی بر سیستم‌عامل Android13 اجرا می‏‌شود. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۴۵۲۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی بهره می‌برد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول اردیبهشت 1403 هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
وبگردی