کد خبر: ۳۲۶۲۰
|
۰۳ دی ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۰

کاربران آیفون 14 پرو از وجود خطوط افقی عجیب روی نمایشگر گوشی خود گلایه دارند

بر اساس گزارشات مخابره شده توسط کاربران آیفون 14 پرو، خطوط افقی سبز و زرد رنگ هر از گاهی و برای مدتی روی نمایشگر گوشی آنها ظاهر می‌شوند. این حالت مشابه مواردی است که هنگام آسیب‌دیدگی صفحه‌نمایش مشاهده می‌شوند.

به گزارش «نبض فناوری»، این خطوط صرفا در زمان روشن کردن نمایشگر گوشی قابل رویت بوده و بنابراین در طول کارکرد عادی دستگاه نمایش داده نمی‌شوند. منظور از فعال‌سازی دستگاه در این‌حالت، خارج نمودن آن از حالت غیرفعال است.

یکی از کاربران با انتشار پستی خاطرنشان می‌کند: “من یک دستگاه آیفون جدید را تهیه نموده و متوجه شدم که در زمان روشن شدن گوشی، خطوط افقی روی صفحه چشمک می‌زنند. این سناریو هر بار اتفاق نیفتاده و بعضا به‌صورت تصادفی مشاهده می‌شود. اما من تصور می‌کنم که چنان‌چه نمایشگر گوشی پس از عدم استفاده از آن خاموش شده باشد؛ این مشکل، بیش‌تر مشاهده می‌شود. من به خاطر ندارم که این خطوط پیش از نصب آپدیت iOS 16.2 رویت شده باشند. اما من تنها از 2 هفته قبل در حال استفاده از آیفون جدید خود هستم. من از انجمن Reddit بازدید کردم و متوجه شدم که 5 نفر از کاربران نیز در گزارشات خود به همین مشکل اشاره نموده‌اند. این موضوع نشان می‌دهد که مشکل فوق احتمالا جنبه سخت‌افزاری ندارد.”

کاربران آیفون 14 پرو از وجود خطوط افقی عجیب روی نمایشگر گوشی خود گلایه دارند

در این میان برخی قربانیان پیش‌تر به مراکز خدمات لاپل مراجعه نموده و متخصصان به آنها اعلام کرده‌اند که هیچ‌کدام از بخش‌های گوشی آنها معیوب نیست. اما حتی پس از ریست کامل گوشی نیز خطوط افقی کماکان به قوت خود باقی ماندند.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی