کد خبر: ۳۲۶۳۹
|
۰۴ دی ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۰

سامسونگ انتظار دارد تا 70 درصد گوشی A23 5G کمتری بفروشد

سامسونگ به شدت هدف میزان تولید را برای گوشی هوشمند Galaxy A23 5G کاهش داده است.

به گزارش «نبض فناوری»، امروز یک داستان جالب از دفتر سامسونگ در کره جنوبی برای ما می‌آید. گفته می‌شود که این شرکت به شدت هدف میزان تولید را برای گوشی هوشمند Galaxy A23 5G کاهش داده است. در اوایل سال جاری، سامسونگ قصد داشت 12.6 میلیون دستگاه A23 5G را به همراه 17.1 میلیون دستگاه A23 4G در سال جاری بفروشد.

با این حال، اگر گزارش جدیدی از نشریه کره‌ای TheElec را باور کنیم، هدف تولید جدید اصلاح شده برای Galaxy A23 5G کمتر از 4 میلیون دستگاه است. این یک کاهش شدید حدود 70 درصدی در هدف را نشان می‌دهد و دلیل آن ممکن است به یک مشکل مرموز و نامشخص در این مدل خاص مرتبط باشد.

بر اساس همین گزارش، “یک ویژگی خاص که قرار بود در گوشی وجود داشته باشد باعث ایجاد مشکلات جدی در عملکرد گوشی شده است” که سامسونگ را ملزم می‌کند تا یک بررسی یک ماهه در مورد این مشکل انجام دهد تا مشخص شود مشکل دقیقاً چیست.

اگرچه دلیل و مشکل اصلی این اتفاقات حتی در قالب شایعات نیز به صورت مستقیما بیان نشده است، اما ما فکر می‌کنیم که این مشکل ممکن است به دلیل تاخیر در عرضه دو نسخه مختلف این گوشی نیز مرتبط باشد که A23 4G در ماه مارس عرضه شد، در حالی که A23 5G در چند ماه بعد و در سپتامبر به بازار عرضه شد.

سامسونگ انتظار دارد تا 70 درصد گوشی A23 5G کمتری بفروشد

این مشکل مرموز بدون نام در نهایت حل شد، اما “به دلیل سردردهایی که ایجاد کرده” سامسونگ قصد دارد تعداد کمتری از A23 5G را تولید کند. هدف “زیر 4 میلیون گوشی” برای سال 2022 با هدف 5 میلیون گوشی برای سال 2023، اهداف جدید سامسونگ برای فروش این مدل است.

اگر کنجکاو هستید که بدانید A23 5G چگونه ساخته شده است، منتظر بررسی عمیق ما باشید که هنوز در مراحل اولیه است اما به زودی منتشر خواهد شد.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول اردیبهشت 1403 هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
وبگردی