کد خبر: ۳۲۶۹۲
|
۰۷ دی ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

اندروید 13 برای گوشی‌‌های A13 سامسونگ نیز منتشر شد

سامسونگ عملکرد بسیار خوبی را در زمینه انتشار نسخه‌های جدید اندروید از خود نشان داده و این بار اندروید 13 را برای گوشی A13 خود منتشر کرده است. با ما همراه باشید.

به گزارش «نبض فناوری»، سامسونگ همچنان به انتشار به‌روزرسانی پایدار One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 برای گوشی‌های هوشمند خود ادامه می‌دهد و آخرین تلفنی که این ارتقا را دریافت کرده، گلکسی A13 با کد مدل SM-A135F است.

به‌روزرسانی One UI 5.0 با نسخه میان‌افزار A135FXXU2BVL2 و ویژگی‌های معمول One UI 5.0 علاوه بر وصله امنیتی اندروید نوامبر ۲۰۲۲ ارائه می‌شود.

این به‌روزرسانی در حال حاضر در ارمنستان، آذربایجان، کرواسی، فرانسه، گرجستان، آلمان، ایرلند، ایتالیا، قزاقستان، لهستان، پرتغال، صربستان، اسلوونی، اوکراین، جمهوری چک و بریتانیا در حال پخش است.

اندروید 13 برای گوشی‌‌های A13 سامسونگ نیز منتشر شد

اگر در هر یک از این کشورها زندگی می‌کنید و هنوز One UI 5.0 را در گلکسی A13 خود دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات > منوی به‌روزرسانی نرم‌افزار گوشی خود، آن را به صورت دستی بررسی کنید.

به زودی این آپدیت برای دیگر کشور‌ها و در نهایت برای تمام کاربران این گوشی عرضه خواهد شد. یعنی اگر هنوز این آپدیت برای شما منتشر نشده، لازم نیست مدت زمان زیادی منتظر آن بمانید.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی