کد خبر: ۳۲۷۰۹
|
۰۸ دی ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۰

تبلت Honor Pad V8 Pro عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت Honor Pad V8 Pro با تراشه Dimensity 8100 SoC عرضه شد.

به گزارش «نبض فناوری»، تبلت Honor Pad V8 Pro به همراه گوشی هوشمند Honor 80 GT اخیراً در چین عرضه شد. این محصول دارای نمایشگر ۱۲.۱ اینچی LCD با رزولوشن 2.5K و حداکثر روشنایی ۱۴۴ هرتز است. تبلت ذکر شده به هشت بلندگو برای تجربه صوتی همه جانبه مجهز شده است. یک ماژول دوربین نیز در پنل پشتی تبلت جدید آنر تعبیه شده است که شامل یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی به همراه یک فلاش LED است. یک دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر آن قرار دارد.

تبلت Honor Pad V8 Pro با Magic Pencil 3 و صفحه‌کلید Smart Touch سازگار است. این دستگاه به پردازنده مدیاتک Dimensity 8100 مجهز شده است و با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. انرژی مور نیاز آن نیز از طریق یک باتری ۱۰ هزار و ۵۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌‎شود و از فناوری شارژ سریع سیمی ۳۵ وات بهره می‌برد. تبلت ذکر شده با استفاده از رابط کاربری MagicOS 7.0 اجرا می‌‏شود و دارای گزینه‌های اتصال Wi-Fi و بلوتوث ۵.۲ است.

تبلت Honor Pad V8 Pro در رنگ‌های خاکستری، نارنجی و آبی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. قیمت این تبلت با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۳۷۳ دلار ارزیابی شده است، در حالی که نسخه دوم با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و نسخه سوم با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌‎سازی داخلی به ترتیب با قیمت ۴۱۶ و ۴۷۳ دلار عرضه می‎‌شود.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی