کد خبر: ۳۲۷۱۲
|
۰۸ دی ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

ویندوز 11 احتمالاً در سال 2023 برای دستگاه‌های تاشو بهینه‌تر می‌شود

از جمله ویژگی‌ها و بهبودهای احتمالی این بروزرسانی می‌توان به بروزرسانی رابط جستجوی ویندوز و همچنین مدرن سازی برنامه‌ها اشاره کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، به سال 2023 نزدیک می‌شویم و با سال جدید، چرخه تازه‌ای برای ویندوز 11 به وجود خواهد آمد. اکنون در گزارشی گفته شده که ممکن است در سال 2023 یک به‌روزرسانی بسیار بزرگ برای ویندوز 11 داشته باشیم؛ زیرا ظاهراً مایکروسافت در حال کار روی بهبودهای ویژه‌ای برای کامپیوترهای تاشو است.

به گفته «زک باودن» از Windows Central، این بهبودها بخشی از به‌روزرسانی «Moment 3» خواهند بود که اواخر ماه مه یا اوایل تابستان برای دستگاه‌های تک و دو نمایشگره منتشر خواهند شد. در حال حاضر، دستگاه‌های تاشو تک صفحه‌ای مانند لنوو ThinkPad X1 Fold Gen 2 و ایسوس Zenbook 17 Fold OLED در بازار وجود دارند، اما رایانه‌های شخصی ویندوزی زیادی با دو نمایشگر وجود ندارد، به خصوص با پیکربندی تاشو.

مایکروسافت در سال 2019 رایانه سرفیس نئو را با دو نمایشگر معرفی کرد، اما این محصول هرگز به نتیجه نرسید و ردموندی‌ها دیگر به آن اشاره‌ای نکردند.

ویژگی‌های احتمالی آپدیت Moment 3 ویندوز 11

ویندوز 11 احتمالاً در سال 2023 برای دستگاه‌های تاشو بهینه‌تر می‌شود

در ادامه گزارش به چند ویژگی که ممکن است همراه با آپدیت Moment 3 ارائه شود، اشاره شده است. از جمله آنها می‌توان به به‌روزرسانی رابط جستجوی ویندوز و همچنین ارائه به‌روزرسانی‌های بیشتر برای برنامه‌های اینباکس که احتمالاً روی مدرن‌سازی آنها تمرکز دارند، اشاره کرد.

یکی از بروزرسانی‌های قابل توجه دیگری که انتظارش را داریم، برنامه جدید مبتنی بر وب Outlook است که ظاهراً قرار است در برخی مواقع جایگزین برنامه‌های Mail و Calendar شود. باودن همچنین انتظار دارد بسیاری از قابلیت‌های قدیمی مانند USB AutoPlay با بروزرسانی سال 2023 مدرن شوند تا با زبان طراحی ویندوز 11 هماهنگی داشته باشند.

تاکنون این تقریباً تمام چیزی است که در مورد این پیشرفت‌ها می‌دانیم، بنابراین نمی‌توان گفت که آنها چقدر قابل‌توجه خواهند بود. باودن از آنها به عنوان «پیشرفت‌های اولیه» یاد می‌کند، بنابراین احتمالاً نباید انتظار چیز خیلی مهمی را داشت.

در حال حاضر، چرخه توسعه ویندوز 11 روی به‌روزرسانی «Moment 2» متمرکز شده است که اوایل سال 2023 با ویژگی‌هایی مانند نوار وظیفه بهینه‌سازی‌شده برای تبلت و پیشرفت‌های کوچک‌تر دیگری ارائه می‌شود.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی