کد خبر: ۳۲۷۲۲
|
۰۹ دی ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

اولین رندرها از گوشی هوآوی P60 فاش شدند!

مدتی پیش چند عکس از قاب این گوشی منتشر شد که هم‌اکنون یک کاربر بر اساس آن‌ها اولین رندر P60 را طراحی و منتشر کرده است. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

به گزارش«نبض فناوری»مدتی پیش چند عکس از قاب این گوشی منتشر شد که هم‌اکنون یک کاربر بر اساس آن‌ها اولین رندر P60 را طراحی و منتشر کرده است. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

پس از اینکه عکس‌هایی در اینترنت منتشر شدند که ظاهراً یک قاب برای هوآوی P60 را نشان می‌دادند، Mydrivers اولین رندرهای گوشی هوشمند جدید را بر اساس این تصاویر منتشر کرد.

با توجه به اولین عکس‌ها و رندرها، دوربین اصلی در گوشه سمت چپ بالای پنل پشتی قرار خواهد گرفت. این شامل سه لنز دوربین و یک فلش LED خواهد بود.

احتمالا Huawei P60 یک مدل قاب با پنل پشتی چرمی خواهد داشت، اما این امکان وجود دارد که گزینه‌های دیگری مانند شیشه یا سرامیک نیز وجود داشته باشد.

انتظار می‌رود هوآوی P60 تنها از چیپست ساخت کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده کند که در عین حال از داشتن یک مودم برای پشتیبانی از شبکه‌های نسل پنجم محروم می‌شود. انتظار می‌رود هوآوی از این خانواده جدید گوشی‌های خود در سال آینده رونمایی کند.

پیش از این گزارش شده بود که هوآوی به مناسبت تعطیلات میلادی، به طور رسمی قیمت گوشی هوشمند پرچمدار هوآوی میت 50 پرو را در فرانسه کاهش داده است.

رندر های P60

منبع:آی تی رسان

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی