کد خبر: ۳۲۷۳۲
|
۰۹ دی ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۰

سامسونگ گلکسی A13 آپدیت اندروید 13 را دریافت کرد

پس از ارائه نسخه پایدار رابط کاربری One UI 5 برای نسخه اگزینوسی گلکسی A13 در کشورهای مختلف اروپایی، اکنون سامسونگ انتشار به‌روزرسانی برای نسخه‌ای از گلکسی A13 مجهز به تراشه هلیو G80 را آغاز کرده است. در این راستا مدل مجهز به تراشه مدیاتک در بازار اروپا، آپدیت اندروید 13 را دریافت می‌کند.

به گزارش«نبض فناوری» پس از ارائه نسخه پایدار رابط کاربری One UI 5 برای نسخه اگزینوسی گلکسی A13 در کشورهای مختلف اروپایی، اکنون سامسونگ انتشار به‌روزرسانی برای نسخه‌ای از گلکسی A13 مجهز به تراشه هلیو G80 را آغاز کرده است. در این راستا مدل مجهز به تراشه مدیاتک در بازار اروپا، آپدیت اندروید 13 را دریافت می‌کند.

همچنین در اقدامی مجزا، آپدیت نرم‌افزاری مبتنی بر اندروید 13 برای گوشی مقاوم گلکسی Xcover پرو در کشورهای ایالات‌متحده و کانادا منتشر شده است.

سامسونگ گلکسی A13 مجهز به تراشه مدیاتک، به‌روزرسانی پایدار One UI 5 با فیرم‌ور ورژن A137FXXU1BVL1 را دریافت می‌کند. این نرم‌افزار دربردارنده ویژگی‌های جدیدی است که سامسونگ با عرضه آخرین نسخه رابط کاربری اختصاصی One UI از آنها رونمایی کرده است. همچنین آپدیت جدید، پچ امنیتی اندروید گوشی را تا ماه نوامبر 2022 ارتقاء خواهد داد. انتشار این به‌روزرسانی در قاره کهن هم‌اکنون آغاز شده است. همچنین بر اساس پیش‌بینی‌ها این آپدیت طی روزهای آینده در مناطق گسترده‌تری قابل دسترس خواهد بود.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد؛ گلکسی Xcover پرو نیز از جدیدترین نسخه رابط کاربری One UI بهره‌مند شده است. سامسونگ برای مدل‌های آنلاک این گوشی مقاوم در خاک آمریکا، آپدیت One UI 5 با فیرم‌ور ورژن G715U1UEUFDVKA را منتشر کرده است. کاربران این گوشی در کانادا، نرم‌افزار با شماره فیرم‌ور G715WVLUAEVK9 را دریافت می‌کنند.

مدل‌های بین‌المللی گلکسی Xcover پرو طی ماه گذشته آپدیت اندروید 13 با فیرم‌ور ورژن G715FNXXSAEVL2 را دریافت کردند. این به‌روزرسانی مطابق روال معمول به‌صورت گام به گام منتشر شده و عرضه آنها برای کلیه دستگاه‌های واجد شرایط احتمالا مدتی زمان خواهد برد. کاربران هر یک از گوشی‌های فوق در صورت عدم دریافت اعلان آپدیت روی دستگاه خود می‌توانند به مسیر Settings > Software Update مراجعه نموده و موضوع را به‌صورت دستی بررسی نمایند.

از سوی دیگر به‌نظر می‌رسد که سامسونگ سرگرم تست رابط کاربری One UI 5.1 به‌عنوان جانشین One UI 5.0 است. بر اساس شایعات این آپدیت همزمان با معرفی سری گلکسی S23 منتشر خواهد شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها گوشی‌های سری گلکسی S23 ضمن برگزاری رویداد آینده Galaxy Unpacked در روز 1 فوریه (12 بهمن ماه) رسما معرفی خواهند شد.

منبع: آی تی رسان

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی