کد خبر: ۳۲۷۳۸
|
۰۹ دی ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۰

جزئیات جدید درباره گوشی‌های پوکو C50 و پوکو X5 5G در فضای وب منتشر شد

ماه گذشته شعبه هندی پوکو اعلام کرد که گوشی پوکو C50 در آخرین هفته ماه نوامبر در هندوستان عرضه خواهد شد؛ اما بنا بر دلایلی این سناریو نهایتا عملی نشد.

به گزارش«نبض فناوری»ماه گذشته شعبه هندی پوکو اعلام کرد که گوشی پوکو C50 در آخرین هفته ماه نوامبر در هندوستان عرضه خواهد شد؛ اما بنا بر دلایلی این سناریو نهایتا عملی نشد. در این میان اگرچه برند چینی پیرامون عرضه پوکو C50 در هندوستان هیچ‌گونه اظهارنظری نکرده است؛ اما یک گزارش رسانه‌ای نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند طی هفته آینده (3 ژانویه 2023/ 13 دی ماه) در هندوستان عرضه خواهد شد.

پوکو پیش‌تر اعلام کرد که گوشی پوکو C50 در واقع یک پکیج اقتصادی با عملکرد درخشان دوربین، تجربه چندرسانه‌ای همه‌جانبه، شارژدهی طولانی باتری و طراحی شیک خواهد بود. انتظار می‌رود که پوکو طی چند روز آینده از پوکو C50 در رسانه‌های اجتماعی رونمایی کرده و سپس در روز سه‌شنبه آینده این گوشی را رسما به بازار عرضه نماید.

پوکو X5 5G یکی دیگر از گوشی‌هایی است که پوکو به‌زودی روانه بازار خواهد کرد. پوکو X5 5G پیش‌تر موفق به دریافت تائیدیه از اداره استاندارد ملی هندوستان (BIS) و کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) شده است. اکنون این گوشی گواهینامه NBTC را دریافت نموده و به رونمایی رسمی یک گام دیگر نزدیک شده است. این دستگاه با شماره مدل 22111317PG در وبسایت آژانس رگولاتوری کشور تایلند رویت شده است. این شناسه با شماره مدل‌های رویت شده در وبسایت‌های BIS و FCC تفاوت دارد.

در رابطه با پوکو X5 5G هیچ‌گونه اطلاعات جدیدی ارائه نشده است؛ اما بر اساس پیش‌بینی‌ها به‌زودی شاهد افشای اطلاعات بیش‌تری پیرامون این مدل خواهیم بود.

پوکو C40

منبع: آی تی رسان

برچسب ها: گوشی پوکو وب بازار
ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی