کد خبر: ۳۲۷۴۹
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

تصاویر جدیدی از لنوو ThinkPhone فاش شد

مدتی پیش بود که تصاویری از گوشی لنوو ThinkPhone منتشر شد، اکنون نیز دوباره مشخصات و تصویرهایی از این محصول لو رفته است؛ این در حالی‌ست که شرکت سازنده هنوز به صورت رسمی از لنوو ThinkPhone رونمایی نکرده است.

به گزارش «نبض فناوری»، لنوو با تولید سری لپ‌تاپ ThinkPad توجه افراد زیادی را به خود جلب کرد؛ این لپ‌تاپ هم از نظر اقتصادی بسیار مقرون به‌صرفه ظاهر شد و هم اینکه راحتی کاربران را در مرکز اهداف خود قرار می‌داد. حالا نیز لنوو قصد دارد نسخه کامل آن را به عنوان یک گوشی هوشمند عرضه کند. پس احتمالا باید منتظر فیبر کربن مصنوعی در این گوشی باشیم چرا که در سری ThinkPad لنوو نیز از فیبر کربن استفاده شده بود.

دکمه مرکزی که در صفحه‌کلید ThinkPad قرار داشت به رنگ قرمز بود، حالا این ویژگی در ThinkPhone نیز قرار گرفته است تا همان حس و حال را به کاربر القا کند.

صفحه‌نمایش 6.6 اینچی اولد می‌تواند رفرش ریت 144 هرتزی تولید کند و ظرفیت باتری نیز 5000 میلی‌آمپر ساعت است.

تصاویر جدیدی از لنوو ThinkPhone فاش شد

حالا به قسمت دوربین‌های دستگاه می‌رسیم؛ دوربین سلفی در حفره مرکزی قرار گرفته که از نوع سنسور 32 مگاپیکسلی است. دوربین‌های پنل پشتی، از نوع سه‌گانه هستند که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز اولترا واید 13 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی خواهد بود.

تصاویر جدیدی از لنوو ThinkPhone فاش شد

تراشه دستگاه از نوع اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است که در لنوو اج 30 اولترا نیز به کار رفته بود. قرارگیری حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش، شارژ بی‌سیم به علاوه شارژ سریع 68 واتی و پشتیبانی از اندروید 13، سایر مشخصات لنوو ThinkPhone هستند. با شارژ 68 واتی، کاربر می‌تواند دستگاه خود را در عرض یک ساعت یا حتی کمتر به طور کامل شارژ کند. این گوشی موفق شد مجوز IP68 را کسب کند؛ یعنی در برابر آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود.

هنوز تاریخ عرضه ThinkPhone توسط این شرکت اعلام نشده است، اما احتمالا اوایل سال آینده خواهد بود.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
وبگردی