کد خبر: ۳۲۷۵۴
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ | ۱۹:۳۰

انقلاب در بخش طراحی محصولات سامسونگ آغاز شد | طراح ارشد مرسدس بنز به سامسونگ پیوست

سامسونگ الکترونیکس امروز خبر انتصاب Hubert H. Lee به‌عنوان معاون اجرایی و رئیس گروه توسعه تجارب موبایلی (Mobile eXperience) را اعلام کرد. بر اساس اعلام شرکت کره‌ای، آقای لی پیش‌تر به‌عنوان مدیر ارشد طراحی کمپانی مرسدس بنز در چین فعالیت می‌کرد. در نتیجه استخدام وی، بیش از 20 سال تجربه در زمینه طراحی را برای سامسونگ به ارمغان خواهد آورد.

به گزارش «نبض فناوری»، آقای لی هنگام فعالیت در مرسدس بنز، رهبری پروژه‌های طراحی متعددی را بر عهده گرفته و برای رهبری تیم‌های طراحی این شرکت در ایالات‌متحده و چین جوایزی را دریافت نموده است. وی در سمت جدید خود در سامسونگ، سرپرستی تیم طراحی MX را بر عهده گرفته و در واقع فرآیند ساخت محصولات گلکسی مانند دستگاه‌های سری گلکسی S، گلکسی Z، گلکسی تب و گلکسی واچ را مدیریت خواهد کرد.

هوبرت اچ لی ضمن اظهاراتی خاطرنشان کرد: “سامسونگ به‌خاطر ساخت تعدادی از زیباترین محصولات جهان که طراحی صنعت موبایل را متحول نموده‌اند؛ به شهرت رسیده است. من بابت پیوستن به شرکتی که در خط مقدم نوآوری‌های صنعت موبایل قرار داشته و همچنین برای رهبری تیمی که مسئولیت ایجاد تجارب جدید موبایلی از طریق هنر طراحی را بر عهده دارد؛ هیجان‌زده هستم.”

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی