کد خبر: ۳۲۷۶۸
|
۱۱ دی ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

متا درباره بازگشت ترامپ به فیس‌بوک تصمیم می‌گیرد

شرکت متا که مالک فیس‌بوک است، آماده می‌شود تا درباره موافقت با حضور دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در فیس‌بوک و اینستاگرام تصمیم گیری کند.

به گزارش «نبض فناوری»، روزنامه فایننشیال تایمز به نقل از یک فرد آگاه نوشت: این غول شبکه اجتماعی پیش از این اعلام کرده بود تا هفتم ژانویه درباره موافقت با بازگشت رئیس جمهور سابق آمریکا، تصمیم خواهد گرفت.

به گفته این منبع آگاه، شرکت متا، گروهی را برای کار روی این موضوع تشکیل داده است و این گروه شامل افرادی از تیم های سیاست عمومی و ارتباطات و همچنین تیم سیاست محتوا است.

این تحولات پس از اقدام ایلان ماسک، مالک و مدیرعامل توییتر در لغو ممنوعیت دائمی حضور دونالد ترامپ در این پلتفرم شبکه اجتماعی صورت می‌گیرد. ترامپ تاکید کرده که هیچ علاقه ای برای بازگشت به توییتر ندارد. توییتر پس از حوادث ششم ژانویه سال ۲۰۲۱ و حمله طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره آمریکا، با اشاره به ریسک تحریک بیشتر به خشونت، حضور رئیس جمهور سابق آمریکا در این پلتفرم را برای همیشه ممنوع کرده بود.

ترامپ پلتفرم شبکه اجتماعی تروت سوشال (Truth Social) را راه اندازی کرد که به عنوان جایگزینی برای پلتفرم‌هایی مانند توییتر و فیس بوک معرفی شده است.

بر اساس گزارش رویترز، ترامپ حملات بی‌وقفه به سیستم انتخابات آمریکا را از زمان شکست در انتخابات سال ۲۰۲۰ افزایش داده و در نوامبر، آمادگی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ را اعلام کرد.

منبع/ ایسنا

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی