کد خبر: ۳۲۸۲۰
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

توسعه ایرپادز ارزان‌قیمت‌ اپل

جف پو؛ تحلیل‌گر موسسه Haitong International با استناد به اطلاعات ارائه شده توسط منابع خبری خود در حوزه صنعت اعلام کرده که در حال حاضر اپل سرگرم توسعه هدفون‌های جدید ایرپادز لایت با قیمت‌‌گذاری ارزان‌‌تر از مدل‌های فعلی است.

به گزارش «نبض فناوری»، بنابر گفته جف پو، میزان تقاضا برای ایرپادز احتمالا در سال 2023 کاهش خواهد یافت. مشخصا انتظار می‌رود که میزان نقل و انتقالات ایرپاد از 73 میلیون دستگاه در سال 2022 به 63 میلیون دستگاه طی سال 2023 کاهش پیدا کند. این موضوع تا حدی از تقاضای ضعیف برای ایرپادز نسل 3 اپل ناشی می‌شود. بعلاوه غول کوپرتینویی احتمالا در سال 2023 ایرپادز جدیدی را به بازار عرضه نخواهد کرد.

توسعه ایرپادز ارزان‌قیمت‌ اپل

در حال حاضر دقیقا روشن نیست که ایرپادز لایت از چه ویژگی‌هایی برخوردار خواهد بود؛ اما جف پو از آن به‌عنوان یک محصول ارزان‌تر جهت رقابت با هدفون‌های بی‌سیم مقرون‌به‌صرفه‌تر تولید شده توسط سایر برندها یاد می‌کند. اپل با عرضه ایرپادز 3 در سال 2021 این گجت را با قیمت‌‌گذاری 170 دلاری روانه بازار کرد و قیمت‌گذاری ایرپادز نسل 2 را به 130 دلار تغییر داد. ظاهرا ایرپادز لایت با برچسب قیمتی ارزان‌‌تر از 130 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی