کد خبر: ۳۲۸۴۸
|
۱۵ دی ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۵

فرگاز سامسونگ Bespoke AI معرفی شد

اطلاعات ارائه‌شده نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ فرگاز Bespoke AI را با نمایشگر هفت اینچی و کنترل لمسی، معرفی کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت سامسونگ از جدیدترین فر دیواری خود با ویژگی‌های قابل‌توجه رونمایی کرد. این محصول که Samsung Bespoke AI نام دارد، قادر است غذایی که در حال آماده شدن است را به صورت فیلم به نمایش بگذارد. فر جدید به نمایشگر هفت اینچی مجهز شده است، دارای کنترل‌های لمسی است و از روش‌های مختلف پخت‌وپز مانند هواپز یا بخارپز نیز پشتیبانی می‌کند.

یک دوربین هوش مصنوعی درون فر سامسونگ Bespoke AI وجود دارد که می‌تواند فیلم مربوط به فرآیند پخت‌وپز را به نمایش بگذارد. این دوربین می‌تواند آشپزی را تشخیص دهد . تنظیمات پخت بهینه را پیشنهاد دهد. دوربین هوش مصنوعی می‌تواند برای جلوگیری از سوختن غذا، اعلان‌های هشدار را ارسال کند. همچنین این محصول را می‌توان از راه دور با استفاده از برنامه SmartThings کنترل کرد.

شرکت سامسونگ از چند محصول دیگر Bespoke نیز رونمایی کرده است؛ این محصولات شامل هود Wall Mount، یخچال Flex چهار در و یخچال سایدبای‌ساید می‌شود. یخچال Flex چهار در دارای یک نمایشگر لمسی ۳۲ اینچی است؛ این محصول امکان اتصال به دیگر دستگاه‌های سازگار با SmartThings را فراهم می‌کند. یخچال سایدبای‌ساید با حسگرهای لمسی در هر در و ادغام با SmartThings ارائه می‌شود.

فر هوشمند Bespoke AI درحال‌حاضر در اروپا موجود است و در تابستان وارد بازار ایالات متحده آمریکا خواهد شد. یخچال سایدبای‌ساید نیز تا آوریل ۲۰۲۳ در ایالات متحده آمریکا در دسترس قرار می‌گیرد در حالی که انتظار می‌رود یخچال Flex چهار در تا سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ عرضه شود.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی