کد خبر: ۳۲۸۴۹
|
۱۵ دی ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۰

ساعت هوشمند PLAYFIT Dial 3 عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند PLAYFIT Dial 3 با نمایشگر ۱.۸ اینچی در هند عرضه شد.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت PLAY ساعت هوشمند جدید خود به نام PLAYFIT Dial 3 را در هند با قیمت ۳۶ دلار عرضه کرد. این محصول با دیگر ساعت‌های هوشمند برندهای Noise، boAt، DIZO و غیره به رقابت می‌پردازد.

ساعت هوشمند PLAYFIT Dial 3 دارای نمایشگر مربعی ۱.۸ اینچی با حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت و رزولوشن ۲۴۰ * ۲۸۶ پیکسل است، یک دکمه نیز در سمت راست آن قرار گرفته شده است. محصول ذکر شده گواهی IP67 را دریافت کرده، بنابراین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است.

ساعت هوشمند PLAYFIT Dial 3 به ردیاب ضربان قلب، حسگر اکسیژن خون، ردیاب خواب، فشار خون و ردیاب سلامت زنان مجهز شده است. این گجت پوشیدنی دارای ویژگی‌هایی مانند یادآوری بی‌تحرکی، تمرینات تنفسی و یادآوری نوشیدن آب است و از بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی نیز پشتیبانی می‌کند. محصول ذکر شده در رنگ‌های آبی، نقره‌ای و خاکستری عرضه می‌شود.

ساعت هوشمند PLAYFIT Dial 3 به میکروفون و بلندگوی داخلی مجهز شده است، بنابراین کاربران می‌توانند از طریق بلوتوث تماس تلفنی برقرار کنند. این گجت پوشیدنی دارای ویژگی‌های مناسب مانند نمایش اعلان‌ها، هشدارهای آب‌وهوا، کنترل موسیقی و دوربین است و از دستیارهای صوتی Siri، Google Assistant و Amazon Alexa پشتیبانی می‌کند. شرکت سازنده ادعا کرده است که با یک بار شارژ کردن این محصول می‌توان به مدت پنج روز از آن استفاده کرد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی