کد خبر: ۳۲۸۷۸
|
۱۷ دی ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

ساعت هوشمند Zebronics Zeb-Iconic Lite چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند Zebronics Zeb-Iconic Lite دارای نمایشگر ۱.۷۸ اینچی AMOLED است.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت هندی Zebronics محصولات جدیدی ازجمله لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند مانند هدفون‌های بی‌سیم و ساعت‌های هوشمند را تولید کرده است. این شرکت در ماه ژوئن ۲۰۲۲ ساعت هوشمند Zebronics Drip را عرضه کرد، اخیراً نیز محصول جدیدی به نام Zebronics Zeb-Iconic Lite را در بازار معرفی کرد. این محصول دارای نمایشگر ۱.۷۸ اینچی AMOLED با نمایشگر خمیده 2.5D است.

ساعت هوشمند Zebronics Zeb-Iconic Lite دارای باتری قابل شارژ داخلی است که می‌تواند تا پنج روز دوام داشته باشد. این گجت پوشیدنی از تماس بلوتوثی و دستیارهای صوتی Android Google Assistant و iOS Siri پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، کنترل‌هایی برای ماشین‌حساب، شاتر دوربین، موسیقی و حتی دو بازی داخلی در این محصول وجود دارد.

ساعت هوشمند Zebronics Zeb-Iconic Lite از بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند، گواهی IP67 را دریافت کرده است و محصول مناسبی برای فعالیت‌های تناسب اندام است. این محصول را می‌توان با استفاده از برنامه Zeb-FIT 20 کنترل کرد و از این طریق به قابلیت‌های نظارت بر سلامت مانند ضربان قلب، اکسیژن خون، گام‌شمار، کالری شمار، ردیاب خواب و تنفس دسترسی پیدا کرد.

ساعت هوشمند ذکر شده با قیمت ۳۶ دلار در رنگ‌های آبی، نقره‌ای و مشکی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی