کد خبر: ۳۲۸۸۷
|
۱۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۳
در آخرین گزارش درآمد وفروش "آسیاتک" در کدال اعلام شد

رشد درآمد و فروش آسیاتک در آبان ماه سالجاری

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در آخرین گزارش منتشر شده خود در کدال، میزان درآمد دوره آبان ماه ۱۴۰۱ را ۹۸ میلیارد تومان اعلام کرد که این رقم نسبت به مهرماه ۲.۳ درصد رشد نشان می‌دهد.

به گزارش بخش تحلیلی نبض فناوری، شرکت انتقال داده‌های آسیاتک با نماد " آسیاتک" در بورس، خدماتی از نوع اینترنت، خدمات فناوری اطلاعات و فروش کالا به مشتریان و متقاضیان ارائه می‌دهد. در حقیقت آسیاتک به عنوان کامل‌ترین ارائه‌دهنده راهکار‌های ارتباطی در ایران، طیف جامعی از راهکار‌های ارتباطی را به مشترکین خانگی و سازمانی ارائه می‌کند. این شرکت در آبان ماه امسال توانست درامدی حاصل از فروش ۹۸ میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان کسب کند درحالیکه این درامد در مهرماه سالجاری ۹۵ میلیارد و ۹۸۳ میلیون تومان به ثبت رسیده بود که مقایسه این اعداد رشد درآمدی ۲.۳ درصدی را نشان می‌دهد.
همچنین آسیاتک توانسته است از ابتدای سال مالی تا پایان دوره آبان ماه ۱۴۰۱ یعنی در بازده زمانی ۸ ماهه امسال ۸۰۶ میلیارد و ۸۹۳ میلیون تومان درآمد کسب کند که این رقم در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد قابل توجهی را نشان می‌دهد.
نماد آسیاتک در ۸ ماهه سال ۱۴۰۰ درامدی بالغ بر ۵۴۶ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان به دست آورده است که با توجه به رقم ۸۰۶ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۱ در دوره ۸ ماهه، رشدی بالغ بر ۴۷.۶ درصدی را از درآمد سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل نشان می‌دهد. البته این رشد درحالی است که میزان درآمد کل سال ۱۴۰۰ در حدود ۸۳۴ میلیارد تومان بوده و با توجه به درامد ۸۰۶ میلیارد تومانی آسیاتک فقط در ۸ ماهه امسال و بررسی تفاوت این دو، این طور به نظر می‌رسد که آسیاتک در این روز‌ها از رقم درآمد و فروش کل سال ۱۴۰۰ نیز گذر کند.
گزارش کدال از درآمد خدمات اینترنت این شرکت در آبان ماه حاکی است که میزان درامد از این نوع خدمات به مشتریان ۶۴ میلیارد تومان بوده است.
درامد خدمات فناوری اطلاعات این نماد بورسی در ابان ماه ۳۰ میلیارد تومان بوده و با توجه به درامد ۲۹ میلیارد تومانی این شرکت در مهرماه برای ارائه خدمات فناوری اطلاعات نشان از رشد درآمد ۲.۳ درصدی در آبان ماه خبر می‌دهد.
نکته قابل توجه و حائز اهمیت نماد آسیاتک در "فروش کالا" این نماد بورسی در آبان ماه بوده است که این فروش رشد ۳۸۸ درصدی را در دوره یک ماهه نشان می‌دهد. آسیاتک در آبان ماه ۳ میلیارد و ۲۵۸ میلیون تومان درامد، حاصل از فروش کالا کسب کرده است در حالیکه این رقم در مهرماه ۶۶۶ میلیون تومان بوده است که تفاوت میزان فروش یک ماهه این رشد قابل توجه را نشان می‌دهد.
شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در ۲۰ بهمن سال ۱۳۸۲ و به منظور ارائه خدمات نوین در صنعت IT تاسیس شد. ارائه خدمات جامع و کسب مجوز‌های لازم برای ارائه این خدمات موجب شده است تا آسیاتک در طی ۱۸ سال حضور در صنعت، رشد و پیشرفت چشمگیری را تجربه کند. هم اکنون آسیاتک با بهره گیری از زیرساخت منابع انسانی با بیش از ۷۰۰ نیروی فعال در تیم‌های مختلف و اتصال به شبکه زیرساخت در سراسر کشور با ظرفیت ۴۸۰ گیگابیت بر ثانیه گسترده‌ترین زیرساخت ارتباطات ثابت در بخش خصوصی را دارا است. این شرکت از سال ۱۳۹۲ تاکنون، با هدف همراهی با شبکه ملی اطلاعات و سیاست‌های کلان کشور، ضمن ایجاد و توسعه دیتاسنتر‌های قدرتمند و متناسب با به‌روزترین استاندارد‌های جهانی و سایر زیرساخت‌های ارتباطی مورد نیاز، اقدام به میزبانی بیشترین حجم محتوای داخلی و تامین نیاز‌های سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی در این حوزه نموده است.
عقد قرارداد‌های مشارکتی با سازمان‌های فناوری اطلاعات به منظور حمایت از استارت‌آپ‌ها، عقد قرارداد با ساترا در خصوص میزبانی محتوای صوتی و تصویری، مشارکت در پروژه ملی ابر ایران با بهره‌گیری از دیتاسنتر‌های شیراز و تبریز، آسیاتک را به اصلی‌ترین قطب صنعت میزبانی محتوا و خدمات دیتاسنتری به شکل امن در کشور تبدیل کرده است.

درآمد و فروش خدمات آسیاتک در آبان ماه سال ۱۴۰۱

رشد درآمد و فروش آسیاتک در آبان ماه سالجاری
 



برچسب ها: آسیاتک
ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی