کد خبر: ۳۲۸۹۴
|
۱۸ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۳

شرکت Razer با عرضه لوازم جانبی برای هدست متا، وارد دنیای واقعیت مجازی شد

با عرضه چند لوازم جانبی برای راحتی بیشتر هدست متا کوئست 2، شرکت Razer وارد دنیای واقعیت مجازی می‌شود. با ما همراه باشید.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت Razer با اولین لوازم جانبی Meta Quest 2 به فضای VR نفوذ می‌کند. هدف لوازم جانبی بند سر قابل تنظیم و رابط صورت آن، راحت‌تر کردن هدست است تا به شما اجازه دهد که جلسات بازی طولانی‌تری داشته باشید.

این خط تولید در ارائه CES 2023 از ریزر معرفی شد که در آن Razer Edge، Razer Blade 16 و موارد دیگر نیز معرفی شدند. این تجهیزات جانبی به‌ویژه قابل توجه هستند زیرا اولین آزمایش‌های Razer با دنیای VR را نشان می‌دهند که شامل آزمایش‌هایی با هدست‌های عرضه شده فعلی است.

این پروژه با همکاری Razer و ResMed، یک شرکت متخصص در عوامل انسانی است.

سیستم بند سر قابل تنظیم دقیقاً همان چیزی است که از نام آن پیداست. این یک بند سر شخص ثالث است که جایگزین بند متصل به Meta Quest 2 می‌شود. این بند از نایلون نرم ساخته شده و دارای یک طراحی‌ است که درآوردن و استفاده بازیکنان از هدست را آسان‌تر می‌کند. Razer خاطرنشان می‌کند که این بند توزیع وزن بهینه‌ای را برای حفظ تعادل بیشتر هدست ارائه می‌دهد.

رابط صورت با هدف کاهش سوزش پوست و کاهش فشار صورت در هنگام استفاده از VR است. Razer می‌گوید که رابط بسیار نازک از «مواد ضد حساسیت و درجه پزشکی» ساخته شده است و دارای سطحی بدون شکاف است که به راحتی تمیز می‌شود. برای جلوگیری از نور و در عین حال تهویه ساخته شده است و هدف آن یافتن تعادل مناسب بین راحتی و پشتیبانی است.

هیچ یک از محصولات هنوز قیمت یا تاریخ عرضه رسمی ندارند، اما هر دو قرار است در سه ماهه اول سال 2023 عرضه شوند.

هدست Meta Quest 2 تازه شروع راه Razer است. هنگامی که از این شرکت پرسیده شد که آیا این شرکت برنامه‌هایی برای گسترش به هدست‌های دیگر مانند Meta Quest Pro دارد یا خیر، تأیید کرد که این محصولات جدید، فقط شروعی برای ورود آن‌ها به VR است. Razer در مورد هدست‌های دیگری که ممکن است هدف بعدی خود را هدف قرار دهد توضیحی نمی‌دهد، اما علاقه‌مندان به واقعیت مجازی احتمالاً می‌توانند انتظار داشته باشند که موارد بیشتری را در آینده ببینند.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی