کد خبر: ۳۲۹۰۴
|
۱۸ دی ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۰

گوشی‌های سری اوپو Reno 10 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی اوپو Reno 10 Pro Plus احتمالاً با استفاده از رابط کاربری ColorOS مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 اجرا می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت اوپو چند ماه پیش گوشی‌های هوشمند سری اوپو Reno 9 را معرفی کرد. بعضی از گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که این محصولات در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ میلادی عرضه می‌شود؛ در حالی که دیگر گزارش‌ها حاکی از این است که این محصولات اصلاً در هند عرضه نمی‌شود. مطالب ارائه شده نشان می‌دهد که اوپو از عرضه سری Reno 9 در هند صرف‌نظر کرده است و مستقیماً سراغ سری Oppo Reno 10 خواهد رفت. به نظر می‌رسد که گوشی‌های سری Reno 10 هفته اول یا دوم فوریه در هند عرضه خواهد شد.

درحال‌حاضر هنوز مشخص نشده است که آیا این محصولات نسخه‌ای از سری Reno 9 خواهد بود یا گوشی‌های کاملاً جدید هستند. گوشی اوپو Reno 10 Pro Plus با شماره مدل PHU110 شناخته می‌شود در حالی که ویژگی‌های دقیق آن ناشناخته است. احتمالاً این محصول دارای نمایشگر OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است و از تراشه کوالکام اسنپدراگون یا مدیاتک دایمنسیتی بهره می‌برد.

گوشی اوپو Reno 10 Pro Plus احتمالاً با استفاده از رابط کاربری ColorOS مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 اجرا می‌شود. با توجه به شایعات ارائه شده، این محصول دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و یک دوربین دیگر است که هنوز مشخصات آن اعلام نشده است. به احتمال بسیار زیاد، انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۸۰ وات بهره می‌برد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی