کد خبر: ۳۲۹۱۲
|
۱۹ دی ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

ساعت هوشمند جدید شرکت boAt در هند عرضه شد

اطلاعات ارائه‌شده نشان می‌دهد که شرکت boAt به نام boAt Wave Edge با نمایشگر ۱.۸۵ اینچ در هند عرضه شد.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت boAt ساعت هوشمند جدید خود به نام boAt Wave Edge را عرضه کرد، این محصول با ساعت‌های هوشمند دیگر از برندهایی مانند Realme، Noise، Fire Boltt و غیره رقابت می‌کند. ساعت هوشمند boAt Wave Edge مانند اپل‌واچ دارای نمایشگر مربعی شکل با کلید دیجیتالی چرخان در سمت راست است.

ساعت هوشمند boAt Wave Edge دارای نمایشگر ۱.۸۵ اینچی با رزولوشن HD، روشنایی ۵۵۰ نیت و نسبت نمایشگر به بدنه ۹۰ درصد است. این دستگاه گواهی IP68 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر گردوغبار و پاشش آب مقاوم است. محصول ذکر شده از حسگر ضربان قلب، حسگر سنجش سطح اکسیژن خون و ردیاب خواب پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند boAt Wave Edge از بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند، دارای یک اسپیکر و میکروفون برای برقراری تماس تلفنی از طریق بلوتوث است. این محصول از دستیارهای صوتی Siri و Google Assistant پشتیبانی می‌کند و دارای بازی‌های داخلی مانند Young Bird و Thunder Battleship است.

انرژی مورد نیاز گجت پوشیدنی ذکر شده با استفاده از یک باتری ۲۱۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و تا هفت روز شارژدهی دارد. ساعت هوشمند boAt Wave Edge با قیمت ۲۴ دلار و در رنگ‌های مشکی، بژ، آبی و سبز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی