کد خبر: ۳۲۹۱۸
|
۱۹ دی ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۰

مشخصات گوشی سرسخت دوجی V Max مشخص شد، باتری 22 هزار میلی‌آمپری و دوربین دید در شب!

اطلاعات گوشی Doogee V Max فاش شد، این گوشی رکورد بزرگترین باتری گوشی‌ها را خواهد زد و با دوربین دید در شب و تراشه Dimensity 1080 عرضه می‌شود. با ما همراه باشید.

به گزارش «نبض فناوری»، انتظار می‌رود که شرکت چینی Doogee گوشی‌ها، تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند مقاوم جدیدی را در ماه آینده عرضه کند، و ما به تازگی مشخصات دقیق و تصاویر یکی از جالب‌ترین آن‌ها را دریافت کرده‌ایم. این گوشی که Doogee V Max نام دارد، دارای یک مشخصات خوی و قوی و یک باتری با اندازه بی‌سابقه خواهد بود.

گوشی Doogee V Max دارای صفحه نمایش 6.58 اینچی IPS با رزولوشن +FullHD و نرخ به‌روزرسانی 120Hz با محافظ گوریلا گلس و بریدگی برای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی (سونی IMX616 با 90 درجه FOV) است.

پنل پشتی آن روکشی چرمی مانند و طراحی بسیار الهام گرفته از گوشی‌های ورتو سال گذشته دارد.

مشخصات گوشی سرسخت دوجی V Max مشخص شد، باتری 22 هزار میلی‌آمپری و دوربین دید در شب!

سیستم دوربین سه گانه در پشت گوشی شامل یک لنز 108 مگاپیکسلی اصلی (سامسونگ S5KHM2SP03)، 20 مگاپیکسل دید در شب (سونی IMX350) و 16 مگاپیکسل فوق عریض است. آخرین مورد 130 درجه‌ای و دارای و فوکوس خودکار است که به شما این امکان را می‌دهد که عکس‌های ماکرو نیز بگیرید. این لنزها توسط دو فلاش در سمت چپ و دو چراغ دید در شب مادون قرمز در سمت راست قرار دارند.

دوجی V Max دارای تراشه Dimensity 1080 در عمق پردازشی خود با 12 گیگابایت رم (که تقریباً تا 19 گیگابایت قابل ارتقا است) و 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 قابل ارتقا از طریق کارت‌های TF خواهد بود. این گوشی هوشمند با اندروید 12 عرضه می‌شود، اما مشخص نیست که چه تعداد ارتقاء سیستم عامل در آینده دریافت خواهد کرد.

همانطور که گفته شد، بزرگترین ویژگی Doogee V Max باتری 22000 میلی آمپر ساعتی آن است که از طریق درگاه USB-C تا سرعت 33 وات شارژ می‌شود. این گوشی پس از عرضه شدن، رکورد بزرگترین باتری گوشی‌ها را خواهد زد. این رکورد قبلا دست تلفن هوشمند مقاوم Oukitel WP19 بود که دارای باتری 21000 میلی آمپر ساعتی است.

مشخصات گوشی سرسخت دوجی V Max مشخص شد، باتری 22 هزار میلی‌آمپری و دوربین دید در شب!

به ما گفته می‌شود که Doogee V Max با سلول 22000 میلی آمپر ساعتی خود، 6 تا 10 روز در استفاده معمولی، 100 ساعت تماس، یا 64 روز در حالت آماده به کار، دوام خواهد داشت.

یک گوشی با این باتری بزرگ مطمئناً ضخیم خواهد بود و Doogee V Max با ضخامت 27.3 میلی‌متری طراحی شده است. البته وزن دقیق آن مشخص نشده، اما شرط می‌بندیم که جواب این سوال “بسیار سنگین” خواهد بود.

سایر ویژگی‌های برجسته Doogee V Max شامل NFC (با پشتیبانی از Google Pay)، حسگر اثرانگشت کناری و اتصال 5G است. علاوه بر این، V Max دارای یک کلید قابل تنظیم در سمت چپ خود است و دارای گواهینامه‌های IP68/IP69 و MIL-STD-810H است.

همچنین با استانداردهای صوتی با وضوح بالا که توسط انجمن صوتی ژاپن تعریف شده است مطابقت دارد.

گوشی Doogee V Max در رنگ‌های Sunshine Gold، Classic Black و Moonshine Silver عرضه خواهد شد. ما نمی‌دانیم که Doogee V Max چه قیمتی خواهد داشت، اما می‌‌توانید انتظار داشته باشید که Doogee کمپین تبلیغاتی خود را به زودی آغاز کند.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی