کد خبر: ۳۳۰۲۵
|
۲۵ دی ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۰

ویژگی جدید گوگل کروم اندروید چیست؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ویژگی جدید مرورگر کروم اندروید به کاربران اجازه می‌دهد چند پنجره را به صورت همزمان باز کنند.

به گزارش «نبض فناوری»، گوگل به‌روزرسانی جدیدی برای نسخه اندرویدی مرورگر خود ارائه خواهد کرد که ویژگی Switcher Instance را به آن اضافه می‌کند. در این صورت، افراد می‌توانند همزمان چندین پنجره را در کروم باز کنند؛ این قابلیت انجام کارهایی مانند تحقیق و دریافت اطلاعات از چندین وب‌سایت مختلف را به میزان قابل‌توجهی آسان‌تر خواهد کرد.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند با استفاده از این قابلیت دو نسخه کروم را به صورت همزمان اجرا کنند و با هر کدام همزمان از ویژگی تقسیم صفحه بهره ببرند. این ویژگی به افراد کمک می‌کند پنجره‌های جداگانه برای کارهای مختلف در نظر بگیرند. ممکن است استفاده از این قابلیت در نگاه اول خیلی مهم به نظر نرسد، اما قطعاً یکی از قابلیت‌های کاربردی کروم خواهد بود، گوگل نیز قصد دارد آن را با ویژگی‌ها و امکانات جدید به‌روزرسانی کند.

گوگل اخیراً قابلیت صرفه‌جویی در زمان را نیز به کروم اضافه کرده است. برای دسترسی به Switcher Instance باید بر دکمه سه نقطه ضربه بزنید و Manage Windows را انتخاب کنید.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی