کد خبر: ۳۳۱۲۶
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۰

گوشی Vivo Y55s 5G با تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Vivo Y55s 5G با تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در تایوان عرضه شد.

به گزارش «نبض فناوری»، گوشی Vivo Y55s 5G که اخیراً عرضه شده است، دارای نمایشگر ۶.۵۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی است. کلید پاور این محصول در لبه سمت راست آن واقع شده است و با حسگر اثرانگشت ادغام شده است. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ ۱۸ وات بهره می‌برد.

گوشی Vivo Y55s 5G از تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ بهره می‌برد که با چهار و شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. این محصول با استفاده از رابط کاربری FunTouch OS12 مبتنی بر سیستم‌عامل Android12 OS اجرا می‌شود. دوربین سلفی به کار رفته در این گوشی به یک حسگر هشت مگاپیکسلی مجهز شده است. یک دوربین دوگانه نیز در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین پرتره دو مگاپیکسلی می‎‌شود، یک فلاش LED نیز آن را همراهی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های گوشی Vivo Y55s 5G می‌توان به سیم‌کارت دوگانه، شبکه 5G، وای‌فای دوبانده، بلوتوث ۵.۱، GPS، NFC، یک پورت USB-C و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
وبگردی