کد خبر: ۳۳۱۳۶
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

سیستم‌عامل تبلت Galaxy Tab S6 Lite Wi-Fi به‌روزرسانی می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت Galaxy Tab S6 Lite Wi-Fi سومین و آخرین به‌روزرسانی سیستم‌عامل خود را دریافت می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»، تبلت Galaxy Tab S6 Lite Wi-Fi آخرین به‌روزرسانی سیستم‌عامل خود را در قالب اندروید ۱۳ دریافت می‌کند؛ شرکت سامسونگ پیش از این آخرین نرم‌افزار را برای نسخه LTE این تبلت ارائه کرده است. مدل Wi-Fi-only این محصول که در سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه شد، رابط کاربری به روزرسانی شده One UI 5 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ را در فرانسه دریافت می‌کند.

به‌روزرسانی One UI 5 برای نسخه Galaxy Tab S6 Lite Wi-F با شماره مدل SM-P610 منتشر می‌شود و عملکرد تبلت را بهبود می‌بخشد. با وجود این که اندروید ۱۳ در حال حاضر در فرانسه در حال نصب است، به زودی در سراسر اروپا گسترش پیدا می‌کند. تبلت Galaxy Tab S6 Lite Wi-Fi در سال ۲۰۲۰ میلادی با سیستم‌عامل اندروید ۱۰ عرضه شد؛ پس از آن نیز به‌روزرسانی‌های اندروید ۱۱ و ۱۲ را دریافت کرد. به نظر می‌رسد که اندروید ۱۳ آخرین به‌روزرسانی این محصول است.

تبلت ذکر شده دارای نمایشگر ۱۰.۴ اینچی TFT LCD با رزولوشن ۱۲۰۰ * ۲۰۰۰ پیکسل است. این محصول از تراشه Exynos9611 بهره می‌برد که با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. یک دوربین هشت مگاپیکسلی در پنل پشتی تبلت Galaxy Tab S6 Lite Wi-Fi تعبیه شده است، در حالی که یک دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر آن قرار گرفته است.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی