کد خبر: ۳۳۱۴۴
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۰

ساعت‌های هوشمند Fire-Boltt در چه کشورهایی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه‌شده نشان می‌دهد که برند Fire-Boltt ساعت‌های هوشمند خود را در سنگاپور و ویتنام عرضه خواهد کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، برند Fire-Boltt قصد دارد محصولات خود را در دو کشور آسیایی سنگاپور و ویتنام نیز عرضه کند، زیرا این شرکت شاهد افزایش مداوم تقاضا برای ساعت‌های هوشمند خود بوده است و این اقدام گامی استراتژیک در جهت تصاحب سهم بیشتری از بازار ساعت‌های هوشمند در جنوب شرقی آسیا است.

در ابتدا شرکت Fire-Boltt قصد داشت پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند خود مانند Visionary، Invincible، Ring، Talk 2 و همچنین ساعت‌های سری Ninja خود را از طریق پلتفرم‌های تجارت الکترونیک در هر دو بازار سنگاپور و ویتنام به فروش برساند. همچنین ممکن است این شرکت فروش خود را از طریق شراکت با خرده‌فروشان پیشرو نیز آغاز کند.

مدیرعامل شرکت Fire-Boltt اعلام کرده است که این شرکت صادرات محصولات خود از هند به کشورهای دیگر را از ماه فوریه آغاز خواهد کرد. این اتفاق امکان‌پذیر است، زیرا شرکت یادشده قادر است روزانه ۱۰۰ هزار دستگاه تولید کند. انتظار می‌رود که Fire-Boltt بتواند به‌منظور ارسال محصولات خود به دیگر کشورها، روزانه ۷۰۰۰۰ دستگاه بیشتر تولید کند.

Fire-Boltt قصد دارد در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۳ میلادی محصولات خود را به ۱۳ کشور از جمله کشورهایی در اروپا و آمریکا صادر کند. این شرکت اعلام کرده است که کیفیت بالای ساعت‌های هوشمند و قیمت‌های رقابتی آن‌ها باعث می‌شود سهم قابل‌توجهی از بازار ساعت‌های هوشمند در این مناطق را به خود اختصاص دهد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی