کد خبر: ۳۳۲۱۳
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۹:۳۰

شیائومی بر روی تبلت‌های جذاب پد 6 و شیائومی 6 پرو کار می‌کند

صحبت‌ها در مورد تبلت‌های اصلی نسل بعدی شیائومی، سری شیائومی پد 6، از ماه می سال گذشته شروع شد. در حالی که شایعات در آن زمان حاکی از آن بود که این تبلت‌ها فاصله زیادی با عرضه ندارند، شیائومی هرگز نتوانست سری Pad 6 را در سال گذشته معرفی کند، در عوض Redmi Pad و دو مدل از Pad 5 Pro 12.4 را عرضه کرد. با این حال، به نظر می‌رسد که شیائومی پد 6 ممکن است در بالاخره به عرضه نزدیک باشد.

به گزارش «نبض فناوری»، همانطور که توسط افشاگر نام‌ آشنا، Mukul Sharma، فاش شده است، به نظر می‌رسد شیائومی پد 6 در راه است. ظاهراً، این شرکت اکنون آزمایش داخلی دو تبلت رده بالای جدید – همانطور که اشاره شداحتمالاً شیائومی پد 6 و شیائومی پد 6 پرو – را برای بازارهای اروپایی و آسیایی آغاز کرده است.

افشاکننده ادعا می‌کند که هر دو تبلت با تراشه‌های سری Snapdragon 800 عرضه خواهند شد.

شیائومی بر روی تبلت‌های جذاب پد 6 و شیائومی 6 پرو کار می‌کند

مشخص نیست اما با توجه به شایعات قبلی، چیپست مورد انتظار برای قدرت بخشیدن به تبلت‌های جدید می‌تواند اسنپدراگون 8 نسل 1 یا اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 باشد. گزارش‌های قبلی ادعا می‌کردند که اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بیشتر در خارج از بخش تبلت‌های میان‌رده این شرکت استفاده خواهد شد. بخش گوشی‌های پرچمدار، و سری پد 6 شیائومی دقیقاً در این بخش قرار می‌گیرند.

این منبع ادعا می‌کند که سری پد 6 شیائومی می‌تواند برای اولین بار در نیمه اول سال آماده شود. به طور تصادفی، اخبار مربوط به تاک انگور در چین نشان می‌دهد که شیائومی 13 اولترا می‌تواند در ماه آوریل یا در همان حوالی عرضه شود. در این صورت، تعجب‌آور نیست که هر دو سری Pad 6 و 13 Ultra را در یک رویداد ببینیم.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی