کد خبر: ۳۳۷۳۳
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۶
وزیر ارتباطات مطرح کرد:

اعلام آخرین آمار کاربران پلتفرم های داخلی

وزیر ارتباطات با اشاره به افزایشی بودن تعداد کاربران پلتفرم های داخلی گفت: حدود 70 درصد کسب و کارها، کالا محور هستند که عمده آنها از طریق پست اقدام به ارسال کالاهای خود می کنند که آمارها حاکیست که حجم مرسولات و درآمد شرکت ملی پست، نسبت به شهریور ماه افزایش پیدا کرده است.

به گزارش «نبض فناوری»، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد، امروز (چهارشنبه) عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه برگزاری هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار کاربران پلتفرم های داخلی گفت: هم اکنون میزان کاربران فعال ماهانه ایتا به 21 میلیون، بله به 14.5 و روبیکا به 38 میلیون رسیده است.
وی با اشاره به اینکه تعداد کاربران پلتفرم های داخلی رو به افزایش است، افزود: ما در وزارت ارتباطات تمام تلاش خود را برای خدمات دهی مناسب پلتفرم های داخلی انجام می دهیم.
زارع پور با بیان اینکه یکی از شاخص هایی که وضعیت کسب و کارهای اینترنتی را نشان می دهد، میزان ترافیک مرسولات شرکت ملی پست است، تصریح کرد: چیزی حدود 70 درصد کسب و کارها، کالا محور هستند که عمده آنها از طریق پست اقدام به ارسال کالاهای خود می کنند که آمارها حاکیست که حجم مرسولات و هم درآمد شرکت ملی پست نسبت به شهریور ماه افزایش پیدا کرده است.
وزیر ارتباطات با اشاره به کاهش تعداد مرسولات پستی در مهرماه گذشته، توضیح داد: بعد از افت میزان ترافیک مرسولات پستی در مهر ماه، این میزان در ماه های بعدی افزایش پیدا کرد بطوریکه در بهمن ماه حجم مرسولات و میزان درآمد شرکت ملی پست نسبت به شهریور نیز بیشتر شده است که این نشان می دهد حداقل کسب و کارهای کالا محور مسیر خودشان را پیدا کرده اند.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی