کد خبر: ۳۳۷۷۳
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۰

دستگاه تهویه مطبوع جدید شیائومی عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که دستگاه تهویه مطبوع جدید شیائومی با نام Xiaomi MIJIA Air Conditioner 3HP Gold Edition عرضه شد.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت شیائومی یک دستگاه تهویه مطبوع دیگر به نام Xiaomi MIJIA Air Conditioner 3HP Gold را با رتبه مصرف انرژی عالی در چین عرضه کرد، این محصول میزان صرفه‌جویی قابل‌توجهی در مصرف برق تا ۴۸۹ کیلووات ساعت در سال را ارائه می‌دهد، طراحی این دستگاه با روکش طلا جلوه خاصی به آن بخشیده است.

دستگاه تهویه مطبوع Xiaomi MIJIA Air Conditioner 3HP Gold با کنترل‌های هوشمند ارائه می‌شود و قابلیت اتصال به خانه هوشمند MIJIA را دارد. کاربران می‌توانند از طریق برنامه نصب شده روی گوشی هوشمند و همچنین دستیار صوتی Xiaoai آن را کنترل کنند. بنابراین می‌توان دستگاه تهویه مطبوع جدید شیائومی را به لامپ‌های هوشمند، قفل درب هوشمند، جاروبرقی رباتیک و دیگر وسایل هوشمند متصل کرد.

دستگاه تهویه مطبوع Xiaomi MIJIA Air Conditioner 3HP Gold استاندارد بهره‌وری انرژی سطح دو را با حداکثر ارزش 3.91 APF برآورده می‌کند. این به معنای صرفه‌جویی قابل‌توجه انرژی به میزان ۴۸۹ کیلووات در سال است. محصول یادشده دارای فناوری کنترل دوگانه دما و رطوبت با تنظیمات خودکار است. دستگاه تهویه مطبوع Xiaomi MIJIA Air Conditioner 3HP Gold با قیمت ۵۷۵ دلار به فروش می‌رسد، اما پس از یک دوره زمانی کوتاه قیمت آن ۶۱۸ دلار خواهد شد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی