کد خبر: ۳۳۸۷۵
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۹:۳۰

خبر مهم وان پلاس در کنگره جهانی موبایل؛ زمان عرضه اولین گوشی تاشو این شرکت مشخص شد

وان‌پلاس در رویداد کنگره جهانی موبایل اعلام کرد که روی یک گوشی تاشو کار می‌کند و احتمالا تا اواخر سال جاری میلادی به بازارها عرضه خواهد شد. محصول جدید این شرکت می‌تواند رقیب جدی گوشی‌های تاشوی سامسونگ در ایالت متحده باشد.

به گزارش «نبض فناوری»، گوشی‌های تاشوی سامسونگ که شامل گلکسی Z فولد 4، گلکسی Z فلیپ 4 و سایر مدل‌ها هستند، نتوانستند رقابتی در بازار به وجود آورده و توجه کاربران زیادی را به خود جلب کنند. ولی بدون شک گوشی جدید وان‌پلاس می‌تواند در اوضاع گوشی‌های هوشمند تغییراتی ایجاد کند. در چند هفته گذشته نیز این شرکت از گوشی جدید خود وان پلاس 11 رونمایی کرد.

مدیر عامل وان‌پلاس، کیندر لیو، در بیانیه‌ای درباره گوشی تاشوی جدید و اهداف کمپانی برای سال 2023 اینچنین گفت: ما قصد داریم از اولین گوشی تاشوی پرچمدار خود رونمایی کنیم. این محصول نه تنها باید به خوبی انتظارات کاربران را برآورده کند، بلکه از نظر طراحی، فناوری و سایر ابعاد نیز باید نقش خوبی را ایفا کند. احتمالا در کنار این محصول، از گوشی پرچمدار دیگری به نام وان‌پلاس 11T نیز رونمایی شود.

اگرچه این شرکت اطلاعات زیادی درباره گوشی تاشوی جدید خود ارائه نمی‌دهد، ولی باز هم شایعاتی مبنی بر استفاده از قطعات سخت‌افزاری کمپانی اوپو در این دستگاه منتشر شده است. اگر در جریان اخبار فناوری باشید، حتما خبر دارید که اوپو از گوشی تاشوی جدید خود رونمایی کرده است.

این دستگاه که اوپو فایند N2 نام دارد، به صفحه نمایش داخلی 7.1 اینچی، چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول مجهز شده و از 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

چون وان‌پلاس قصد دارد محصول خود را در اواخر سال جاری میلادی به بازار عرضه کند، انتظار داریم که از فناوری‌های جدیدتری در آن استفاده کند. به علاوه، استفاده از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 در گوشی‌های جدید باید عملکرد محصول را تقویت کرده و رقابت زیادی در بازار بین مصرف‌کنندگان و سایر شرکت‌های تولیدی ایجاد کند.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی