کد خبر: ۳۳۹۴۴
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۰

گوشی Vivo V27 Pro با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که قیمت نسخه پایه گوشی Vivo V27 Pro تقریبا ۴۶۵ دلار ارزیابی شده است.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت ویوو اول مارس از دو گوشی Vivo V27 و V27 Pro در هند رونمایی کرد، قرار است این محصولات از بیست‌وسوم مارس به فروش برسد. این گوشی هوشمند که در دو رنگ مشکی و آبی عرضه می‌شود، دارای نمایشگر ۶.۷۸ اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+ است. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی نیز بهره می‌برد.

گوشی هوشمند Vivo V27 Pro در سه نسخه عرضه می‌شود؛ نسخه اول با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۴۶۵ دلار به فروش می‌رسد، در حالی که نسخه دوم با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۴۸۹ دلار در دسترس قرار می‌گیرد و نسخه سوم با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۵۲۶ دلار عرضه می‎‌شود.

گوشی Vivo V27 Pro به تراشه Dimensity8200 مجهز شده است و با حافظه رم LPDDR4x و حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 3.1 همراه است. یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌‎شود. این محصول با استفاده از رابط کاربری FunTouch OS 13 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‎‌شود.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی